וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ. קוריאה לדרום: בטלו תרגיל עם ארה"ב או שנתקוף שוב

בצפון קוריאה איימו להגיב "ללא רחמים" לתרגיל המתוכנן המשותף של הדרום עם ארצות הברית, שצפוי להתחיל מחר. "מלחמה בין המדינות תוביל למלחמה גרעינית כלל עולמית"

צפון קוריאה איימה היום (שישי) כי תתקוף את דרום קוריאה "לצורך הגנה עצמית" אם זו תוציא לפועל את תוכניתה לבצע תרגיל משותף בירי חי עם ארצות הברית סמוך לאי יונפיונג. "נגיב ללא רחמים לתרגיל, עם שורה של התקפות להגנה עצמית", מסר הצבא הצפון קוריאני בהודעה בסוכנות הידיעות הרשמית של המדינה.

"התדירות והטווח של כוח האש ייצרו מצב חמור יותר מזה שנוצר בהתקפה בנובמבר", הוסיפו הצפון קוריאנים, בהתייחסותם לתקיפה שביצעה המדינה בסוף נובמבר ושהביאה להריגתם של ארבעה בני אדם, בהם שני אזרחים.

התרגיל המשותף לדרום קוריאה ולארצות הברית מתוכנן להיערך בין יום שני ליום שלישי, כאשר נציגים של האו"ם יגיעו למקום על מנת להשקיף על הנעשה. שר ההגנה הדרום קוריאני התייחס בזלזול לאיומים מצפון והבהיר בהודעה לעיתונות שפורסמה בתגובה כי "אין צורך להגיב".

מוקדם יותר היום פירסמה צפון קוריאה הודעה בה הזהירה כי אם תפרוץ מלחמה עם דרום קוריאה, היא תכלול שימוש בנשק גרעיני ותהפוך למלחמה כלל עולמית. באתר הרשמי של המדינה, נכתב כי "אם תפרוץ מלחמה, היא תוביל למלחמה גרעינית שלא תהיה מוגבלת רק לחצי האי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully