וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צרפת תעביר לצבא לבנון 100 טילי נ"ט

גורם רשמי בצרפת סיפר כי המדינה תעביר לצבא לבנון 100 טילים נגד טנקים. הטילים ישמשו את מסוקי הצבא הלבנוני, ויימסרו ללבנון בתוך כשלושה חודשים

צרפת תעביר ללבנון 100 טילים נגד טנקים, כך אישר היום (שישי) גורם רשמי במדינה לסוכנות הידיעות הצרפתית. "הודענו לראש ממשלת לבנון, סעד אל-חרירי, על החלטת צרפת להעביר לצבא לבנון 100 טילי HOT בהם ישתמשו המסוקים של הצבא ביום רביעי", סיפר הגורם.

"הטילים יימסרו ללבנון לפני סוף פברואר, ויינתנו ללא תנאים כלשהם", הבהיר הגורם. מלשכת ראש ממשלת צרפת, פרנסואה פיון, נמסר כי מכתב הנוגע לעניין אכן נשלח לאל-חרירי.

בתחילת חודש ספטמבר דווח כי למרות החששות מפני השפעתו של ארגון חיזבאללה בצבא לבנון, ארצות הברית תהמשיך לסייע לו. העיתון הלבנוני א-נהאר דיווח אז כי גורמים אמריקאיים סבורים כי הממסד הצבאי בלבנון הוכיח כי הוא מסוגל לעמוד בלחצי חיזבאללה ולשמור על הסדר במדינה ולכן ארה"ב תשקול להמשיך את העברת הסיוע הכספי ללבנון.

לדברי העיתון נשיא ארה"ב ברק אובמה שיבח לאחרונה את תפקודו של צבא לבנון. כמו כן דיווח העיתון כי אובמה הביע את תמיכתו בניסיונם של בכירים בקונגרס לעצור את הקמפיין הישראלי נגד הסיוע ללבנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully