וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההכרזה על המפכ"ל הבא - בראשון בערב

לאחר שהוסרה המניעה המשפטית, צפוי השר לביטחון פנים להכריז בשעות הערב ביום ראשון על זהות המפכ"ל הבא. שני המועמדים הבולטים: הניצבים יוחנן דנינו ושחר איילון

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' צפוי להכריז בשעות הערב של יום ראשון הקרוב על זהות המפקח הכללי הבא של המשטרה, כך דווח הבוקר (שישי) בגלי צה"ל. המינוי התאפשר לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה, עו"ד יהודה וינשטיין, הודיע שלא קיימת מניעה משפטית למינויו של ניצב יוחנן דנינו לתפקיד השוטר מספר אחד. עם זאת, ההערכות הן שסיכוייו של ניצב דנינו אינן עולות על סיכויו של המועמד השני לתפקיד - ניצב שחר איילון.

וינשטיין אמר כי קיים בימים האחרונים מספר דיונים עם צמרת משרד המשפטים, בהם נבחנו ההיבטים השונים הנוגעים למעורבותו של דנינו בשתי פרשות: האחת היא פרשת רצח מקורות משטרתיים של ימ"ר מרכז בשנת 2006, תקופה בה שימש דנינו כראש אגף החקירות במודיעין והיה אחראי על הפעלת המקורות.

הפרשה השנייה היא מעורבותו של דנינו במעצרם של האחים אברג'יל. ניצב משנה בדימוס סיימון פרי, לשעבר סגן נספח המשטרה בארצות הברית, הגיש לפני כשנתיים תלונה למבקר המדינה כנגד דנינו, בה טען שהוא פעל מתוך שיקולים לא עניינים ומנע את מעצרם של האחים והעמדתם לדין על ידי מדינת ישראל כי לא רצה שקצין אחר במשטרה יזכה ב"קרדיט" על המעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully