וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית לסופ"ש: גשם מקומי והתקררות

בסוף השבוע הראשון שאחרי הסערה העזה שפקדה את אזורנו צפויים לרדת גשמים מקומיים, במיוחד בצפון הארץ. לשלג בחרמון, זה לא יעשה טוב

ההתחממות שחלה באזורנו בימים האחרונים צפויה להסתיים והלילה (שישי) ירדו גשמים מקומיים בצפון הארץ. במהלך היום לא יהיה שינוי ניכר בטמפרטורות ולקראת הצהרים יהיה אביך. עם זאת, אלפי מטיילים צפויים לצאת לאתרי הטבע בצפון הארץ – מהחרמון המושלג לנחלים הזורמים ולכנרת שמפלסה עלה בזכות הסערה שפקדה את אזורנו השבוע במספר סנטימטרים. בצה"ל מבקשים להזהיר את המטיילים שלא לחצות גדרות תיל מחשש לכניסה לשדות מוקשים ולהגביר עירנות.

על פי התחזית לימים הקרובים, מחר צפויה ירידה במעלות החום וירד גשם קל, בעיקר בצפון הארץ. ביום ראשון צפוי להיות מעונן חלקית ועד שעות הצהרים יתכן טפטוף בצפון הארץ ועד למישור החוף. ביום שני תחול עליה קלה בטמפרטורות ויהיה מעונן חלקית עד נאה.

החזאי אורן דוידוף מחברת "מטאוטק", מסר לוואלה! חדשות כי סערה בסדר גודל כמו שראינו בתחילת השבוע, לא נראית בטווח הקרוב, כלומר - עד סוף החודש. "זו היתה מערכת מיוחדת עם שקע עמוק ומאוד מפותח, זה היה די נדיר. בתקופה הקרובה לא נראה משהו כזה אם כי מוקדם לקבוע באופן חד משמעי", אמר דוידוף. הוא התייחס למצב השלג בחרמון והעריך כי הגשמים הצפויים לרדת בצפון בשילוב העלייה שחלה בימים האחרונים בטמפרטורות יהפכו את השלג לקרח, דבר שיקשה על הגולשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully