וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטיאס: "בסוף בפריז לא ישכירו דירות ליהודים"

בהתייחסו למכתב הרבנים אמר שר השיכון כי הוא מסכים עם עמדת הרב עובדיה בנושא. "בסוף נמצא את עצמנו מתמודדים עם מצב שבו מחתימים על עצומות שקוראות לא להשכיר ליהודים"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

שר השיכון אריאל אטיאס מש"ס התייחס היום (חמישי) לסוגיית מכתב הרבנים בו קראו שלא למכור או להשכיר דירות לערבים. לדבריו, "הרב עובדיה יוסף התבטא בעניין מכתב הרבנים ולא חתם עליו. בסוף נמצא את עצמנו מתמודדים עם מצב שבו בפריז ובלונדון מחתימים על עצומות שקוראות לא להשכיר או למכור דירות ליהודים. כל מילה נוספת מיותרת בעניין זה".

מוקדם יותר היום עתרו התנועה הרפורמית וארבעה ארגונים נוספים לבג"ץ בדרישה לחייב את שר המשפטים והיועץ המשפטי לממשלה להעמיד לדין משמעתי את רב העיר צפת, הרב שמואל אליהו, בשל התבטאויותיו האחרונות בגנות ערביי ישראל. בתנועה גם דורשים שהרב אליהו יושעה לאלתר מתפקידו. "עניינה של עתירה זו הינו הפרה מתמשכת של הוראות הדין המשמעתי החל על רבני עיר על ידי הרב אליהו, אשר באופן שיטתי ומכוון משתמש בתואר ובמשרתו הציבוריים על מנת להסית כנגד הציבור הערבי בישראל", נכתב בעתירה שהוגשה באמצעות עו"ד עינת הורביץ.

הרב אליהו ועשרות רבני ערים נוספים חתמו לאחרונה על מכתב הקורא לא למכור או להשכיר דירות לערבים. המכתב עורר סערה ציבורית רבה והרבנים שלום אלישיב ועובדיה יוסף יצאו כנגדו וכנגד הרבנים החתומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully