וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמד קבע יוענק להורי צוער שנספה בכרמל

שר הפנים אלי ישי יעניק בשבוע הבא מעמד קבע להוריו של סגן גונדר ד"ר דימיטרי קוזלוב, שהיה רופא השיניים של כלא קציעות ונספה באסון. זאת, לאחר שהמשפחה שהגיעה לארץ לביקשה להישאר

שר הפנים אלי ישי יעניק בשבוע הבא מעמד קבע להוריו של צוער שב"ס, סגן גונדר ד"ר דימיטרי קוזלוב, שנספה באסון בכרמל. קוזלוב בן ה-45 עלה לארץ עם אשתו בשנת 1997, ונשלח לקיבוץ חצרים במסגרת הפרויקט של הסוכנות היהודית "בית ראשון במולדת". הוא קיבל מעמד תושב קבע בארץ משום שאשתו היתה זכאית מתוקף חוק השבות.

במולדתו התמחה קוזלוב בכירורגיה פלסטית, ובארץ הוסמך כרופא שיניים. לפני כשלוש שנים התקבל לשירות בתי הסוהר, וגויס לשב"ס כרופא השיניים של כלא קציעות. בשנת 1998 נולד לו בן בארץ. לאחר שנספה על אוטובוס הצוערים באסון הכרמל, הגיעה משפחתו של קוזלוב מאוקראינה לישראל.

השרה לקליטת העלייה, סופה לנדבר, שלחה לאחר האסון מכתב לישי, בבקשה לאפשר להוריו של קוזלוב ולאחיו להישאר בישראל כתושבי קבע. במכתב ששלחה, כתבה לנדבר כי הוריו של קוזלוב, יורי ולריסה, הגיעו לימי האבל לישראל, וכי המשפחה מבקשת להישאר באורח קבע בארץ לאור האירוע הטרגי. על אף שבאופן עקרוני ההורים אינם זכאים לכך, החליט ישי להעניק להם מעמד קבע מטעמים הומניטריים. הטקס בו יוענקו המעמד להורים יתקיים בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully