וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לחקור מדיניות הקיצוצים בעקבות השריפה"

צעירי העבודה הציבו מאהל מחאה מול משרד ראש הממשלה בדרישה להקים ועדת חקירה למה שהם מכנים "מדיניות הקיצוצים וההפרטה של האוצר". יו"ר ועד הכבאים בצפון: "האוצר צריך לתת תשובות"

עשרות פעילי "המשמרת הצעירה" של מפלגת העבודה ופעילים חברתיים נוספים הציבו אמש מאהל מחאה מול משרד ראש הממשלה בנימין נתניהו. הפעילים דורשים להקים ועדת חקירה למה שהם מכנים "מדיניות הקיצוצים וההפרטה של האוצר, הפוגעת בחיי אדם". היום (חמישי) אחר הצהריים יגיעו אל מאהל המחאה נציגי משפחות הרוגי השריפה בכרמל וכן יו"ר ועד כבאי הצפון, ויקטור חזיזה, על מנת להביע תמיכה במחאה.

יו"ר ועד הכבאים בצפון, ויקטור חזיזה, פקד את מאהל המחאה אתמול ואמר כי "מי שצריך לתת את התשובה הוא האוצר שהוא הכתובת העיקרית והוא אחד האשמים המרכזיים כיוון שהוא ייבש אותנו תקציבית. אין יום שעובר מאז האסון מבלי שאנחנו מגיעים לירושלים ללחוץ על מקבלי ההחלטות".

ח"כ שלי יחימוביץ' (העבודה) הגיעה למאהל ואמרה כי " אנחנו צריכים לקרוא תיגר נגד הישיבה בממשלה ונגד ההכנעה האידיאולוגית ש'העבודה' קיבלה על עצמה ושותפות של המפלגה בממשלה. צמצום והרזיית השירות הציבורי הם משהו שהמפלגה שלנו שותפה לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully