וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצנע מאשר: ברק ופואד ביקשו ממני לשוב למפלגה

יו"ר הוועדה הקרואה היוצא בירוחם סיפר כי נקרא לשוב למפלגת העבודה והבהיר כי "הבית נמצא במצב קשה מאוד. אני מניח שאם אחליט לחזור לפעילות, אפשר לשקם אותו"

יו"ר הוועדה הקרואה היוצא בירוחם, עמרם מצנע, אישר הבוקר (רביעי) את הפרסומים על פיהם יו"ר מפלגת העבודה, אהוד ברק, דוחק בו לשוב לפוליטיקה במסגרת המפלגה. בראיון שהעניק לקול ישראל סיפר מצנע כי "אני נפגשתי גם עם ברק וגם עם פואד על פי הזמנתם. הם היו מעוניינים שאחזור. אני לא נתתי להם תשובה עדיין".

מצנע, שאתמול סיים את עבודתו בירוחם, סיפר על שיקוליו לעתיד: "הייתי כבר במקום הזה. אני עוד רחוק מהחלטה על חזרה לפוליטיקה באיזה אופן. כמו כל אזרח ממוצע גם אני מוטרד מאוד ממה שקורה היום בחברה הישראלית. סיימתי ממש אתמול את השליחות שלי בירוחם. אחליט בזמן הקרוב לאן אני הולך. אני מבין את המשמעות של ללכת לפוליטיקה, ואני צריך לשקול את הדברים, האם לחזור לשם, ואם כן, כיצד".

עם זאת, הבהיר מצנע כי מפלגת העבודה היא עדיין ביתו הפוליטי וציין כי "אני חבר מפלגת העבודה למרות שלא הייתי פעיל בשנים האחרונות. הבית, מפלגת העבודה, נמצא במצב קשה מאוד. אני מניח שאם אני אחליט לחזור לפעילות, אפשר לשקם אותו. אין דבר שאי אפשר לעשות אותו. מי שאיכפת לו מהחברה הישראלית, צריך להחליט איך הוא עושה את זה".

מצנע התייחס לכך שייפגש ביום ראשון הקרוב עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ברמאללה יחד עם חברי כנסת ואישי ציבור נוספים ואמר כי "כדי להיפגש עם אבו מאזן לא צריך לחזור לפוליטיקה. זה נושא בעל חשיבות עצומה לכל אזרח ישראלי. את המפגש ביום ראשון יזם אבו מאזן, ואני קודם כל אקשיב לו ואשמע מה יש לו לומר. אני מייצג את עצמי. השאלה המרכזית היא ההבנה שלהגיע להסדר זה אינטרס ישראלי ופלסטיני. אנחנו, גם הישראלים וגם הפלסטינים, נוהגים בזמן האחרון כאילו שאנו עושים טובה לאמריקאים שאנחנו מדברים אחד עם השני. הסכם הוא אינטרס ישראלי מובהק בהתחשב בכל הבעיות והקשיים במזרח התיכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully