וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח חושף: ר"מ קוסובו עמד בעבר בראש ארגון פשע

ר"מ קוסובו, האשים טאצ'י, עמד בסוף שנות ה-90 של המאה הקודמת בראש ארגון פשע שהיה מעורב בסחר באיברים, כך לפי דו"ח שפורסם היום. קוסובו דוחה את האשמות ומאיימת בצעדים משפטיים

ראש הממשלה של קוסובו, האשים טאצ'י, שרק אתמול ניצח בבחירות הראשונות שנערכו במדינה מאז הכרזתה על עצמאות לפני שנתיים, עמד בראשו של ארגון מאפיה בסוף שנות ה-90 של המאה הקודמת. כך עולה מדו"ח של מועצת אירופה שפורסם היום (שלישי). לפי הדו"ח, הארגון בראשו עמד טאצ'י היה מעורב בהתנקשויות, הכאות, סחר באיברים ופשעים נוספים. בבירת קוסובו פרישטינה דחו את הדו"ח וכינו אותו חסר בסיס ומתסיס ואיימו לנקוט צעדים משפטיים ופוליטיים בתגובה.

הדו"ח, שהוגש לאסיפה הפרלמנטרית של המועצה, מאשים מספר מדינות מערביות בהתעלמות מהפשעים אותם ביצע הארגון בראשו עמד טאצ'י. "טאצ'י ושאר חברי הארגון מוזכרים באופן עקבי כשחקנים מרכזיים בדוחות המודיעיניים על ארגוני הפשיעה בקוסובו", נכתב.

בתגובה לפרסומו של הדו"ח איימה ממשלת קוסובו כי תנקוט באמצעים משפטיים. "ממשלת קוסובו וראש הממשלה האשים טאצ'י ינקטו בצעדים הנחוצים על מנת להפריך את ההשמצות של הדו"ח ביניהם גם אמצעים משפטיים ופוליטיים", נמסר. "זה ברור שמישהו מנסה לפגוע בראש הממשלה טאצ'י לאחר שאזרחי קוסובו נתנו בו אמון להמשיך לכהן כראש ממשלה".

  • עוד באותו נושא:
  • קוסובו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully