וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: אב סירס המאהב של בתו - "זו חובתי"

הלמוט שייפרט רתח מזעם כשגילה שבתו בת ה-17 מנהלת יחסים רומנטיים עם גבר בן 57 - אז הוא חתך את אשכיו. לשוטרים הסביר: "אתם אמרתם שאתם לא יכולים לעצור אותו - אז אני עשיתי את זה"

עד כמה מוכן להרחיק לכת אב שאינו מרוצה ממערכת היחסים שמנהלת בתו? אב אחד מגרמניה הלך רחוק למדי: הוא הלך לביתו של החבר, וסירס אותו באמצעות סכין לחיתוך לחם.

על פי הפרסומים בתקשורת הגרמנית, הלמוט שייפרט, בן 47, רתח מזעם כשגילה שבתו בת ה-17 מנהלת מערכת יחסים רומנטית עם גבר בן 57. הוא פנה למשטרה בעיר מגוריו בילפלד, אך השוטרים אמרו לו כי הם מנועים מלהתערב.

"בעקבות זאת, הוא גייס שניים מחבריו לעבודה, ויחד עמם הלך לבית הקורבן", סיפרו במשטרה המקומית. "הם הכריחו אותו להוריד את מכנסיו, ואז, כשהוא בהכרה מלאה, הם חתכו את אשכיו ולקחו אותם עמם". האיש כמעט דימם למוות, אך הצליח להזעיק אמבולנס ואת המשטרה, וכעת לא נשקפת לו סכנת חיים.

שייפרט נעצר, הודה בחשדות, והוא יעמוד לדין על ניסין רצח. עם זאת, הוא מסרב להסגיר את שותפיו למעשה. למשטרה הסביר: "קיבלתי שיחת טלפון אנונימית, בה נמסר לי שהבת שלי מעורבת עם גבר המבוגר ממנה ב-40 שנה. אתם אמרתם שאתם לא יכולים לעצור אותו - אז אני עשיתי את זה. זו הייתה חובתי כאב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully