וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק לגייטס: חוששים מהתחמשות סוריה וחיזבאללה

שר הביטחון נפגש עם עמיתו האמריקאי בפנטגון והביע את חששה של ישראל מפני המשך התחמשותן של סוריה וחיזבאללה בכלי נשק מתוחכמים. ברק הציע לגייטס לרכוש נמ"רים עבור צבא ארה"ב

שר הביטחון אהוד ברק העלה הערב (שני) בפני עמיתו האמריקאי, רוברט גייטס, את חששה של ישראל מפני המשך התחמשותן של סוריה וחיזבאללה בכלי נשק מתוחכמים. לדבריו, כלי הנשק הללו עלולים לפגוע ביתרונה האיכותי של ישראל ובביטחונה.

במהלך הפגישה שהתקיימה בפנטגון דנו ברק וגייטס במגוון סוגיות הקשורות להבטחת יתרונה האיכותי של ישראל, באירן, במצב בלבנון ובהשלכות האפשריות הצפויות מפרסום דו"ח הטריבונל בעניין רצח חרירי. כמו כן, עלה במהלך הפגישה בין השניים המשך שיתוף הפעולה בנושא ההגנה האקטיבית כנגד ירי רקטות וטילים לעבר ישראל.

שר הביטחון הביע בפני גייטס את רצונה של ישראל להמשיך ולהתקדם בתהליך המדיני עם הפלסטינים, תוך הדגשת סידורי הביטחון הנדרשים. השניים דיברו בהקשר זה על הצורך ביצירת חזון של שכנות טובה ושיתוף פעולה לשני העמים – הישראלי והפלסטיני – כדי להבטיח את יציבות השלום.

ברק וגייטס דנו עוד בפיתוח הנמ"ר – רכב קרבי משוריין – נוסף, הרק"ם העתידי של צבא היבשה. שר הביטחון המליץ בפני שר ההגנה האמריקאי לשקול לצייד את צבא היבשה האמריקאי בנמ"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully