וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל על רצח הסוכנים: פער בין הפרסום לאמת

רנ"צ דודי כהן נחקר במשך שעתיים וחצי במשרדי המבקר בפרשת רצח סוכני המשטרה וכשיצא אמר: "אני סומך על מבקר המדינה בהגעתו לחקר האמת"

מפכ"ל המשטרה רב ניצב דודי כהן נפגש בצהרים (שני) עם מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס בלשכתו בחיפה בנוגע לפרשת רצח סוכני המשטרה הסמויים בשנת 2006. המפכ"ל מסר את התייחסותו למבקר בפרשת "רצח המקורות", זאת במסגרת בדיקת תפקודו של ניצב יוחנן דנינו בפרשה, ששימש באותה תקופה כראש אגף החקירות והמודיעין. בשל החקירה נדחה מינויו של מפכ"ל המשטרה הבא.

בתום הפגישה שארכה כשעתיים וחצי אמר המפכ"ל כי הוא "סומך על מבקר המדינה בהגעתו לחקר האמת". המפכ"ל אף ציין כי "קיים פער רב בין הפרסומים בנושא לבין העובדות בפועל". גם ניצב משנה, ישראל אברבנל, שהגיש את התלונה, צפוי להעיד היום במשרד המבקר.

החקירה מתמקדת בפרשת רצח מקורות משטרתיים של ימ"ר מרכז בשנת 2006, תקופה בה שימש דנינו כראש אגף החקירות במודיעין והיה אחראי על הפעלת המקורות.

המשטרה הקימה צוות בדיקה פנימי לחקירת האירועים, אך בעקבות תלונה שהגיש נצ"מ בדימוס ישראל אברבנל בה האשים את בכירי המשטרה בטיוח החקירה, החליט מבקר המדינה לפתוח בחקירה משל עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully