וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: צעיר מעורער החמוש בחרבות חטף ילדי גן

הצעיר פרץ לגן ילדים בעיר בזנסון כשהוא חמוש ב-2 חרבות, ולקח בני ערובה כ-20 ילדים בני 6-4. הוא שיחרר אותם בהדרגה, תוך מו"מ עם המשטרה, וכעבור 4 שעות הסתיימה ההתבצרות והוא נעצר

צעיר בן 17, ככל הנראה מעורער בנפשו וחמוש בשתי חרבות, התבצר בצהריים (יום שני) בגן ילדים בעיר בזנסון שבמזרח צרפת, ולקח כ-20 ילדים בני ערובה. בהדרגה שיחרר הצעיר את הילדים החטופים, אך את חמשת האחרונים שיחרר רק מקץ כארבע שעות, יחד עם גננת וסייעת.

הילדים, בני ארבע עד שש, היו כולם בכיתה בגן כשהאירוע החל, בסביבות 8:30 בבוקר לפי השעון המקומי, בבית הספר "שרל פורייה", הנמצא בשכונה שבה ריכוז גבוה של מהגרים. החוטף שיחרר בהדרגה שלוש קבוצות של ילדים בשעה הראשונה, אך חמשת הילדים האחרונים נותרים בידיו עוד שעה ארוכה, ורק בשעות הצהריים שיחרר אותם. לאחר מכן נעצר על ידי המשטרה.

השחרור הושג כנראה בתום מו"מ ממושך עם המשטרה המקומית, שהייתה מצויה בקשר טלפוני עם החוטף. מהמשטרה נמסר במהלך האירוע כי "יש לו דרישות", אולם לא צוין מה הן.

"הכל התנהל בצורה רגועה", אמר ראש העיר בזנסון, ז'אן-לואי פוסרה, לאחר סיום האירוע. "מדובר באדם במצב נפשי גרוע מאוד". ראש לשכתו של פוסרה הוסיף כי הצעיר, שהתגורר בסמיכות לגן, "סובל מהפרעת אישיות. יצרנו קשר עם הרופא שלו".

טבעת של כוחות משטרה ואבטחה הקיפה את בית הספר במהלך האירוע, וכוחות עילית של המשטרה המקומית נערכו לאפשרות שייאלצו לפרוץ פנימה. גם שר החינוך, לוק שאטל, הוזעק למקום. במקביל, החלו שירותי הרווחה המקומיים להעניק סיוע נפשי להורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully