וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניה טבעה ליד הקוטב, 5 נהרגו ו-17 נעדרים

ספינת דיג הטונה הדרום קוריאנית "The 1st Inseong" טבעה סמוך לאנטארקטיקה. לא ברור מה גרם לטביעה, ולפניה לא נשמעו אותות מצוקה. בטמפרטורת המים באזור ניתן לשרוד כעשר דקות

ספינת דיג דרום קוריאנית טבעה הלילה (שני) במים קפואים סמוך לליבשת אנטארקטיקה. חמישה מאנשי צוותה נהרגו ועוד 17 נעדרים. כך דיווחו הרשויות בדרום קוריאה ובניו זיולנד. יתר 20 אנשי צוותה של הספינה "The 1st Inseong" נמשו על ידי ספינה אחרת, וניצלו.

ספינת דיג הטונה, שאורכה 58 מטר ומשקלה 614 טונות, טבעה כ-2,700 קילומטרים מדרום לניו זילנד. עדיין לא ברור מה גרם לטביעה, שלפניה לא נשמעו כל קריאות מצוקה. לפי המידע הראשוני העולה מתשאול המלחים שניצלו, הטביעה הייתה מאוד מהירה ולא הותירה לאנשי הצוות זמן לחגור חגורות הצלה.

באזור נערכים כעת חיפושים אחר ניצולים נוספים, בהם משתתפות אוניות מניו זילנד ומדרום קוריאה. מנהל מרכז ההצלה בניו זילנד, דייב וילסון, נשמע פסימי לגבי גורלם של הנעדרים: "לרוע המזל, בהתחשב בזמן הקצר שניתן לשרוד במים בכזו טמפרטורה, אין טעם לשלוח מטוס חיפוש, משום שעד שהוא יגיע, כבר לא יהיה בו צורך". לדבריו, בטמפרטורת המים באזור, כ-2 מעלות צלזיוס, ניתן לשרוד כעשר דקות לכל היותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully