וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטישמיות בניו יורק: רב הותקף "בשביל הכיף"

"יהודי, יהודי", צעקו שני בני 15, לפני שהיכו את הרב ג'ואל ויינברגר והותירו אותו מוטל ברחוב, סובל משברים רבים. הם נעצרו, והסבירו כי עשו זאת מ"שעמום". הם הואשמו בפשע שנאה

"יהודי, יהודי" - כך צעקו תוקפיו של ג'ואל ויינברגר בן ה-26, ולאחר מכן היכו אותו והותירו אותו מחוסר הכרה ברחוב בברוקלין שבניו יורק. ויינברגר העיד בסוף השבוע במשטרה על התקיפה, שהתרחשה לפני כשבועיים וחצי, בחג ההודיה.

התקיפה התרחשה ברחוב הריסון בשכונת ויליאמסבורג. "הם קרעו ממני את הבגדים, את הכובע ואת הכיפה", תיאר הרב החסידי, אב לארבעה ילדים, "ואז נתנו לי אגרופים בפנים". לדבריו, הוא ניסה לברוח, אך ללא הצלחה. הוא סובל משברים בכל גופו, בין היתר בארובת העין. הרופאים נאלצו להשתיל שלושה מסמרי מתכת כדי לאחות את עצמות פניו.

שני נערים בני 15 נעצרו בחשד לתקיפה, והואשמו בפשע שנאה. בלשי משטרת ניו יורק שעצרו אותם העידו בבית המשפט כי הנערים הסבירו שעשו זאת "כי זה היה דבר כייפי לעשות".

"הם היו משועממים", הסבירה בבית המשפט השוטרת ניקול קרטר. "הם הלכו לפארק, קנו שקית גראס ב-5 דולרים והתמסטלו". אז, לדבריה, הם החליטו ללכת למה שקרוי בפיהם "עיר היהודים" - המרכז החסידי בוויליאמסבורג, שם התרחשה התקיפה.

אחד הנערים - שפרטיהם לא נמסרו לפרסום עקב גילם הצעיר - אף מואשם בשתי תקיפות נוספות של יהודים לאחר תקיפת הרב. קציני מבחן תיארו את שני הנערים כ"משתמשי סמים קבועים שהוריהם לא מצליחים להשתלט עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully