וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקו: נהרג מנהיג קרטל הסמים הגדול במדינה

בתום חילופי אש שנמשכו מספר ימים, הכריזה ממשלת מקסיקו, כי כוחות הביטחון ירו למוות בנזריו מורנו גונזלס, מנהיג קרטל הסמים "לה פמיליה". בקרב נהרגו 11 בני אדם, בהם נער ותינוק

כוחות הביטחון במקסיקו ירו למוות בנזריו מורנו גונזלס, מנהיג קרטל הסמים הגדול במדינה "לה פמיליה", כך אמר הלילה (שבת) דובר המשרד לביטחון לאומי, אלחנדרו פוירה. מורנו נהרג בעיר מיקואקן שבמערב המדינה לאחר קרב יריות, שנמשך מספר ימים, בין חייליו לבין כוחות הביטחון. "פיסות מידע מגוונות שהושגו במהלך הפשיטה מצביעות על כך שנזריו מורנו גונזלס נהרג אתמול", אמר פוירה.

"לה פמיליה, ארגונו של מורנו גונזלס, הידוע בכינויו "המשוגע", עוסק בסחר בסמים ובסחיטה באיומים של תושבי האזור. בכירים בכוחות הביטחון הגדירו אותו כ"מנהיג הרוחני" של הארגון, ואת "לה פמיליה" כארגון בעל פילוסופיה דמוית דת. לדברי הבכירים, מורנו גונזלס היה מטיף לחייליו פסוקים מספרי הקודש מעורבבים עם סיסמאות לעזרה עצמית, על מנת למנוע מחברי הארגון להשתמש בסמים. כמו כן, חברי הארגון האמינו ברעיון כי הם למעשה מגנים על האוכלוסייה המקומית מסוחרי סמים אחרים, וכן מעניקים מתנות לעניים.

חילופי האש בין חברי הארגון לבין כוחות הביטחון פרצו ביום רביעי כאשר המשטרה הפדרלית וכוחות נוספים פשטו על העיירה אפטזינגן, לאחר דיווח על הימצאות חמושים במקום. לפחות 11 בני אדם נהרגו בחילופי הירי ברחובות העיר, בהם חמישה שוטרים ושלושה מחברי הארגון. כמו כן, נהרגו בחילופי האש גם שלושה אזרחים, בהם נער ותינוק בן שמונה חודשים. בשוך המהומות, נכנסו לעיר כ-300 חיילים חמושים על מנת להבטיח את השקט במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully