וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נפגש עם מזכ"ל האו"ם: "לחזור למו"מ ישיר"

בפגישתו בניו יורק עם מזכ"ל האו"ם באן קי מון קרא שר הביטחון לחידוש מהיר של המשא ומתן הישיר עם הפלסטינים. "צריך להתגבר על מכשול ההקפאה ולדון על נושאי הליבה"

שר הביטחון, אהוד ברק, נועד אמש (חמישי) עם מזכ"ל האו"ם באן קי מון בבניין האו"ם בניו יורק. במהלך הפגישה דנו השניים בצורך בצורך לחדש את המו"מ עם הפלסטינים כדי להגיע להסדר מהר ככל הניתן.

במהלך הפגישה אמר ברק לבאן כי "לאו"ם יש תפקיד מרכזי בהנעת המו"מ עם הפלסטינים. גם לפלסטינים יש אחריות שזה יקרה ואנחנו חייבים לשבת ביחד ולפתור ביחד את כל הנושאים שבמחלוקת. אני אופטימי שאפשר לעשות זאת ואין ספק שהמו"מ בינינו לבין הפלסטינים צריך להתחיל מהר ככל שניתן". השניים דנו גם במצב ברצועת עזה ובצורך להביא לשחרורו של החייל גלעד שליט.

"אני מאמין שעלינו להתגבר על מכשול ההקפאה ולחזור למשא ומתן ישיר על סוגיות הליבה על מנת להתקדם", אמר ברק. "אנחנו מקווים שנוסחה להתקדמות כזו תימצא כבר בשבועות הקובים".

ברק התייחס בפגישה גם לנושא אירן ואמר לבאן כי "אירן ממשיכה לשטות בעולם באופן ערמומי וממשיכה לחתור לעבר נשק גרעיני. ויקיליקס לימד אותנו לאחרונה שמדינות ערב מאוד מוטרדות מפני נשק גרעיני בידי אירן. אירן היא איום על כל העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully