וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיוט של כל אם: תינוקת נחטפה מבי"ח בגרמניה

משטרת גרמניה פתחה בסריקות נרחבות אחר שתי נשים החשודות שחטפו תינוקת בת יומה מבי"ח בפרברי פרנקפורט. לדברי המשטרה, הנשים טענו כי הן עובדות בביה"ח, ולקחו את התינוקת מאמה

חיפושים נרחבים נערכים הערב (חמישי) בגרמניה אחר תינוקת בת יומה שנגנבה מבית חולים בפרברי העיר פרנקפורט. לדברי המשטרה, שתי נשים, שטענו כי הן עובדות בבית החולים, נכנסו לחדרה של האם ולקחו את התינוקת בטענה כי הן מתכוונות לצלם אותה. כלבי גישוש ומסוקים סורקים כעת את האזור.

"אנו עושים כל מאמץ אנושי אפשרי על מנת למצוא את הקטנטונת המסכנה", אמר דובר המשטרה המקומית. ההורים, שניהם ממוצא לבנוני, הביעו הלם מהאירוע.

התינוקת, שטרם ניתן לה שם, נולדה בריאה במשקל 3.2 קילוגרם והיא בעלת שיער שחור. לדברי המשטרה, היא נלקחה ממחלקת היולדות בקומה הרביעית בבית החולים שש שעות בלבד לאחר שנולדה, והוצאה מהמקום ברכב שטח. לדברי כלי תקשורת מקומיים, אחת הנשים הזדהתה בפני האם כעובדת בית החולים: "אני אחות", אמרה לאם על פי הדיווח. האישה טענה כי היא לוקחת את התינוקת להצטלם, ו"תחזיר אותה מיד".

לדברי המשטרה, החוטפת היא אישה כבת 30, גובהה כ-1.70 מטרים, היא לבשה מכנסי ג'ינס והיא ככל הנראה ממוצא זר. האישה שליוותה אותה תוארה על ידי השוטרים כ"חסונה מאוד", גובהה כ-1.65 מטרים וצבע שיערה בלונדיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully