וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכונו לסערה: לקראת סוף שבוע גשום ומושלג

אמנם במהלך היום לא יחול שינוי ניכר בטמפרטורות, אולם על פי תחזית מזג האוויר כדאי להוציא את המגפיים מהארון. בסוף השבוע ירדו גשמים בכל חלקי הארץ ויתכן כי ירד שלג בחרמון

לפני הסערה: על פי תחזית מזג האוויר לימים הקרובים אולי נוכל להרגיש שהחורף סוף סוף כאן. אמנם היום (חמישי) לא יחול שינוי ניכר בטמפרטורות ויהיה מעונן, אולם כבר מחר ומחרתיים צפויה להיכנס לאזורנו סערה הצפויה להמטיר גשמים רבים בכל חלקי הארץ.

בשירות המטאורולוגי מציינים כי החל מיום שישי, לראשונה העונה, תיכנס מערכת חורפית לאזורנו שתאופיין בירידה ניכרת בחום, גשמים עזים וסופות ערות. הגשם יחל לרדת ביום שישי וייתכנו סופות רעמים בודדות.

החזאי אורי בץ אמר לוואלה! חדשות כי "כמות הגשם שתרד בשבוע הבא במשך ארבעה ימים, תעבור את הכמות הממוצעת השנתית לחודש נובמבר, אם לא למעלה מכך. שלג כבד יירד בחרמון מיום שישי בערב עד יום רביעי ולקראת בוקר יום שני, יירד גם שלג בהרי המרכז. בימים שבת וראשון יהיה סוער מאוד מבחינת הרוחות ומהירותן תעבור את ה-100 קמ"ש".

בשבת יהיה גשום בעיקר בצפון הארץ, ינשבו רוחות עזות וקיים חשש לשיטפונות במקומות הנמוכים. יש סיכוי כי אף ירד שלג בחרמון. כמו כן, תחול ירידה משמעותית בטמפרטורות ובדרום הארץ יתחוללו סופות חול מקומיות.

במהלך היום יגיעו הטמפרטורות ברמת הגולן ל-22 מעלות ובלילה הן יצנחו ל-11 בלבד, בחיפה ישררו 25 מעלות בשיא היום ו-14 בלילה, בתל אביב הטמפרטורות ינועו בין 24 ביום ל-14 בלילה, בירושלים יהיה קר עם 19 מעלות ביום ו-10 מעלות בלילה, בבאר שבע יורגשו טמפרטורות בגובה 25 ביום והן תצנחנה ל-10 במהלך הלילה ובאילת ישררו 25 מעלות ביום ו-16 בלילה.

  • עוד באותו נושא:
  • גשם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully