וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ילה: 83 אסירים נהרגו בשריפה בבית כלא

לפי רשויות הכלא בסנטיאגו, השריפה פרצה בגלל הצתת מזרנים במהלך עימות בין כנופיות. בטלוויזיה המקומית נראו אסירים מבועתים מנופפים דרך הסורגים, בעוד קרובי משפחתם זועקים בחוץ

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ')

שריפה פרצה היום (רביעי) בבית כלא בסנטיאגו בירת צ'ילה, וגרמה למותם של 83 אסירים ולפציעתם של רבים נוספים - כך מדווחים כלי התקשורת במדינה. בצילומים בטלוויזיה נראו להבות ועשן שחור עולים מכלא סן מיגל.

רשויות הכלא אישרו כי השריפה הקשה ביותר בתולדות בתי הכלא במדינה פרצה בעקבות עימות בין שתי כנופיות בכלא. במהלך העימות הוצתו מזרנים, והאש התפשטה לכל האגף.

השריפה פרצה לפנות בוקר (שעון צ'ילה), וכעבור כמה שעות הושגה שליטה על האש. מצבם של 14 מהפצועים מוגדר קשה. בין הפצועים גם כבאי אחד שעסק בכיבוי האש. "עכשיו אנחנו מנסים לזהות את כל ההרוגים", אמר דובר של שירות בתי הסוהר הצ'יליאני.

בצילומים מהמקום נראו אסירים מנופפים בידיהם בבעתה דרך הסורגים באחד מאגפי הכלא, בעוד בני משפחה מודאגים צופים בנעשה מבחוץ, ודוחקים במשטרה לפתוח את שערי הכלא. הדבר לא קרה, אולם מאות מהאסירים בקומה השלישית, שם פרצה השריפה, הוצאו מתאיהם לחצר הכלא. לפי דיווחי התקשורת המקומית, בכלא היו 1,900 אסירים בזמן השריפה, למרות שהוא מתוכנן להכיל 900 בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully