וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי הנער מעוספיה: בני היה בביה"ס בזמן השריפה

אביו של הנער שלדברי המשטרה הודה בהשלכת גחל נרגילה שגרם לשריפה בכרמל, טוען כי בנו אינו אחראי לשריפה והיה בביה"ס כשזו פרצה. "אנחנו יודעים מה זו חקירת משטרה - לחץ והפחדה"

אביו של הנער בן ה-14 שהודה לטענת המשטרה בזריקת הגחל הבוער שהדליק את השריפה בכרמל התראיין הבוקר (שלישי) לגלי צה"ל ואמר כי בנו אינו אחראי לשריפה. האב סיפר כי "קיבלתי את ההודעה שהבן שלי נעצר, אז נסעתי לבית הספר והשומר אמר לי שהבן שלי הגיע לבית הספר בשמונה ורבע בבוקר וחיכה בחוץ עד השיעור הבא. הוא ישב בביתן של השומר וברבע לתשע הוכנס לכיתה". לדברי האב גם המורות והתלמידים טענו כי בנו היה בשיעור בזמן השריפה.

האב התייחס לטענת המשטרה כי הנער הודה במיוחס לו. לדבריו, "אנחנו יודעים מה זה חקירות של משטרה, לחץ והפחדה. הגעתי למשטרה עם אישור מבית הספר שהבן שלי היה שם". לדברי האב, "אחרי שלוש שעות וחצי שישבתי בימ"ר הודיעו לי שהבן שלי הודה והוא עושה שחזור. ראיתי שהבן שלי לא יודע איפה היתה השריפה – הבנתי שהם מחפשים קורבן שיערפו לו את הראש".

ממשטרת מרחב חוף נמסר בתגובה כי, "הגענו לנער בעקבות חקירה מאומצת ומקצועית. נמצאו עדויות בשטח ובחקירתו הנער הודה מיוזמתו במעשה".

אמש אמר ראש מועצת עוספייה, וג'יה כיוף כי "כל פעם המשטרה תופסת איזה נער ומאשימה אותו באחריות לשריפה. הם התחילו עם נערים בני 15, עברו לנערים בני 14 ויירדו לאט לאט לילדים בני 13, 12 ו-10. אני לא אתפלא אם בשלב הבא הם יעצרו ילד בן חמש ויאשימו אותו בשריפה". לדבריו, "אם מישהו חושב שעם מעצרו של הנער ייפתרו כל הבעיות – שיבושם לו", הוסיף כיוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully