וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-FBI: הברבי יכולה לשמש להפקת פורנוגרפיה

ה-FBI התריע כי בובת ברבי המצוידת במצלמה בחזה יכולה לשמש להפקת סרטים פורנוגרפיים בהשתתפות ילדים. לאחר מכן הבהיר: "לא קיבלנו דיווחים כאלה, רק הזהרנו מפני האפשרות"

משחק מסוכן: ה- FBI הוציא אזהרה לציבור בארה"ב מפני בובת ברבי המצוידת במצלמת וידאו בחזה, מחשש שהצעצוע התמים לכאורה ישמש לצרכי הפקת סרטים פורנוגרפיים בהשתתפות ילדים.

הבובה, "ילדת וידאו", נמכרת תמורת 50 דולרים, והיא מסוגלת לצלם סרטונים באורך של 30 דקות, אותם ניתן להעלות למחשב. היא מצויידת במסך LCD בגבה המאפשר לצפות בסרטונים, ועדשת המצלמה מוסתרת היטב בתוך המחרוזת שלצווארה. ההסוואה המתוחכמת של המצלמה היא כנראה שגרמה לבהלה בקרב הרשויות בארה"ב.

ה- FBI מיהר להבהיר לציבור את טיב הסכנה הנשקפת מהבובה: "לא קיבלנו דיווחים על כך שהבובה משמשת לשום דבר מעבר למה שתוכננה עבורו", אמרה דוברת הארגון בוושינגטון ג'ני שירר. "מטרת האזהרה שלנו הייתה ליידע את רשויות אכיפת החוק שהבובה מצוידת באמצעים היכולים להכיל עדויות, ולכן אין להתעלם ממנה בשעת חיפוש".

מחברת "מטאל", המייצרת את הבובה, נמסר כי "מוצרינו מעוצבים תוך חשיבה על טובת הילד. רבים מעובדינו הם הורים בעצמם, ואנו מבינים את חשיבות ביטחון הילדים". בחברה אף ביקשו להדגיש כי ה- FBI לא דיווח על כל שימוש בלתי הולם בבובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully