וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליפורניה: לביאת הים שוב שוטטה ברחובות

בעיירה נייטסן שהתפלאו לגלות את נקבת אריה הים שצנחה באפיסת כוחות בחצר בי"ס, במרחק כ-3 ק"מ מהחוף. כשהגיעו מתנדבים להחזירה לים, גילו שהם כבר מכירים אותה: נא'או, המשוטטת הסדרתית

מה גרם לנקבת אריה ים לעלות לחוף ולשוטט ברחובות עד שצנחה מיובשת באפיסת כוחות בחצר בית ספר יסודי? כך תוהים בעיירה נייטסן שבקליפורניה, שאירחה בסוף השבוע את היונקת הימית השמנמנה, עד שמתנדבים אספו אותה והחזירו אותה לים.

החיה, שמשקלה 77 קילוגרם, זוהתה בתחילה על ידי עוברי אורח באחד מרחובות העיירה, ולבסוף אותרה רובצת בחצר בית הספר היסודי, כשלושה ק"מ מהחוף, כשסביבה מתאספים סקרנים וילדים צוהלים.

עד מהרה הגיעו למקום מתנדבי מרכז היונקים ימיים, וגילו כי מדובר בחיה מוכרת - שמה הוא נא'או, היא בת חמש, ומתברר שזו אינה הפעם הראשונה שנאלצים להציל אותה. היא כבר הוחזרה לים פעמיים בשנה האחרונה, בחודשעם מאי ויוני, אחרי שוטטות מוגזמת על החוף, בעיירות אחרות.

מתנדב המרכז, ג'ים אוסוולד, סיפר לתחנת הטלוויזיה המקומית KTVU כי נא'או תעבור כעת סדרת בדיקות רפואיות, בין היתר כדי היא סובלת מהרעלת חומצה דומואית - תסמונת אופיינית לאחר אכילת דגים שניזונו מאצות רעילות.

עדכון ראשון: 22:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully