וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי הודף את הביקורת: "מנהלים נגדי לינץ'"

עם שוך הלהבות בכרמל, תוקף שר הפנים את אלה הקוראים להתפטרותו. "מי שדורש את התפטרותי אלה הם כמה כתבים ומעצבי דעת קהל שניהלו נגדי לינץ' תקשורתי"

שר הפנים אלי ישי מנסה לעצור את המתקפה שבמסגרתה נשמעים קולות רבים הקוראים להתפטרותו. בראיון לקול ישראל, אמר הבוקר (שני) ישי כי לא הציבור דורש את התפטרותו אלא כמה כתבים ומעצבי דעת קהל שניהלו נגדו לינץ' תקשורתי בימים האחרונים. הוא הוסיף כי העדיף לא להגיב כל עוד בערה האש, אך ייתכן שיחדל משתיקתו בימים הקרובים.

הוא הדגיש כי תחת הקדנציה שלו הוקצו מאה מיליון שקלים למערך הכיבוי אך כי סכום זה אינו מספיק. "מערך הכבאות עדיין אינו ערוך, לא למצב השוטף ולא לשעת חירום", אמר. ישי הוסיף כי לפני שמונה שנים ביקש מהממשלה לחדש את פעולות הכיבוי של חיל האוויר אך לדבריו כל השרים התנגדו לכך מלבד שרי ש"ס.

למרות הדברים שישי אומר, לפיהם זה לא הציבור שקורא להתפטרותו, עצומה שפורסמה ברשת האינטרנט מצביעה על נתונים שונים. על העצומה המדוברת חתמו נכון להיום מעל 12,000 בני אדם. בעצומה נכתב כי "בכל מדינה מתוקנת השר האחראי מתפטר. לא נוותר גם במקרה הזה ונדרוש את התפטרותו של אלי ישי". העצומה נחתמת במילים: "אנחנו אזרחי המדינה אומרים לך די!! קח אחריות ותתפטר!!". מטרת מפרסמי העצומה, שהוקמה ביום שישי האחרון, היא להגיע ל-100,000 חתימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully