וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלמ"ס: הנהגים הפרועים ביותר - גברים צעירים

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה חלקם של הגברים בין עברייני התנועה המועדים גדול משמעותית מזה של הנשים. עוד עולה כי הנהגים הצעירים פרועים יותר מהוותיקים

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום (רביעי) דו"ח חדש המפרט את מצב עבריינות הנהיגה בישראל בשנת 2009. על פי נתוני הדו"ח, 618,676 נהגים הורשעו בעבירות הגוררות קנס עם ברירת משפט ו-39,603 נהגים הורשעו בגיןן עבירות המחייבות הזמנה לבית משפט.

עוד עולה מהנתונים, כי 6% מהנהגים מוגדרים כעברייני תנועה מועדים, כלומר עבריינים שהורשעו בשתי עבירות או יותר באותה השנה. 1,514 נהגים הורשעו בעבור עשרה דו"חות תנועה או יותר, ו-63 נהגים הורשעו בעבור ארבעה דו"חות או יותר מהסוג המחייב הזמנה לבית המשפט.

בדו"ח מצוין כי 90% מהעבריינים המועדים היו גברים שהיוו גם את מרבית עברייני התנועה באופן כללי. 75% מהמורשעים בעבירות קנס ו-86% מהמורשים בעבירות המחייבות הזמנה לדין היו גברים. חלקם של הגברים מבין כלל הנהגים עומד על 58%.

מהנתונים עולה עוד, כי קבוצת האוכלוסייה העבריינית ביותר היא הנהגים הצעירים. נהגים עד גיל 24 מהווים 15% מכלל אוכלוסיית הנהגים, אולם הם מהווים 17% מכלל עברייני התנועה המועדים שהורשעו בעבור שלושה דו"חות או יותר ו-21% מכלל העבריינים המועדים שהורשעו בעבור שני דו"חות. נהגים עד גיל 34 המהווים 20% מכלל הנהגים, הם 34% מכלל העבריינים המועדים שהורשעו בעבור שלושה דו"חות או יותר ו-36% מכלל העבריינים המועדים שהורשעו בעבור שני דו"חות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully