וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה רשת בינלאומית של פדופיליה באינטרנט

הרשת הפעילה 230 אתרים ובהם תמונות וסרטונים של התעללות בילדים - הצעירים שבהם בני שלוש. באתרים גלשו כ-30,000 בני אדם ב-132 מדינות. מעצרים נעשו בארה"ב, בבלארוס ובאוקראינה

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק)

משטרות של שש מדינות בעולם חשפו רשת בינלאומית של פדופיליה באינטרנט - כך הודיעו הבוקר (רביעי) הרשויות בארצות הברית ובאוסטרליה. לפי הדיווחים, רבים נעצרו כבר בכמה מדינות, וצפויים מעצרים רבים נוספים.

נמסר כי בסיסה של הרשת היה באוקראינה, אולם המבצע לחשיפתה החל בארצות הברית. הרשת הפעילה כ-230 אתרים שבהם הוצגו תמונות וסרטונים פורנוגרפיים בהשתתפות ילדים, שהצעירים שבהם בני שלוש. באתרים אלו גלשו כ-30 אלף בני אדם ב-132 מדינות.

מאחורי החקירה, שהתנהלה במשך שנים, עמד כוח המשימה הבינלאומי לחשיפת פשעים באינטרנט (VGT). במסגרת החקירה כבר הורשעו מאות מצרכני החומרים הפדופיליים בארצות הברית. בשלב שני, נעצרו 11 ממפעילי הרשת בבלארוס בשנת 2008, ולאחר מכן נעצרו עוד חמישה באוקראינה.

לדברי עוזר מפקד המשטרה הפדרלית באוסטרליה, ניל גוהן, את האתרים הפעילה "רשת פשע מאורגן מתוחכמת, שהעלתה לרשת תמונות של התעללות בילדים והפיצה אותן ברחבי העולם לצפייה תמורת תשלום".

לואיס אלוורז מהמחלקה לביטחון המולדת בארה"ב הוסיף כי "זוהי חקירה לאומית שהחלה בארה"ב והייתה מוצלחת מאוד. היו לה השלכות בינלאומיות שהביאו להפלת ארגון פשע כלל עולמי, וללא ארגון כמו ה-VGT, זה היה בלתי אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully