וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "להוציא את המילה הקפאה מהלקסיקון"

שר החוץ אמר בראיון לקול ישראל, כי הקפאת הבנייה לא תרמה לקידום המו"מ עם הפלסטינים. "צריך לשאוף להסדר ביניים ארוך טווח". על ההקצנה נגד ערביי ישראל: "הקרדיט - להנהגה הערבית"

שר החוץ, אביגדור ליברמן, התייחס הבוקר (רביעי) להקפאת הבנייה בשטחים. לדבריו, הקפאת הבנייה לא תקדם את תהליך השלום. "הבנה שהולכת ומתחזקת היא שאי אפשר להגיע להסדר קבע תוך שנה אחת וצריך לחשוב על הסדר ביניים ארוך טווח. גם בנושא ההקפאה – ראינו שזה לא הצליח להביא לשום פריצת דרך במו"מ, זה לא הפתרון. אני סבור שזה ברור היום – אין יותר הקפאות, כדאי להוציא את המילה מהלקסיקון". ליברמן אמר את הדברים בראיון לקול ישראל.

ליברמן התייחס בראיון גם לסקר המכון לדמוקרטיה בו היה רוב ברור לתמיכה בחוק הנאמנות. לדבריו, "העם מקדים את ההנהגה ויותר אמיץ ממנה. גם כשאתה מדבר עם רוב השרים והח"כים כולם תומכים בזה ויודעים שזה הגיוני ומתחייב מהמציאות. כשצריך להתייצב מול הציבור אז לצערי רוב ההנהגה בורחת מאחריות".

"טוב שלא שאלו אותי על המפכ"ל הבא"

ליברמן הוסיף כי כל הקרדיט ליחסים העכורים בין אזרחי ישראל היהודים והערבים מגיע להנהגת ערביי ישראל. "מי שיוצא שלהפגנות עם תמיכה בחיזיבאללה וחמאס והם הכי אנטי ישרלים ומסיתים יום אחר יום ומרגלים לחיזבאללה (מח'ול) עד כדי שיתוף פעולה אקטיבי עם האויבים הם האחראי לכך", אמר ליברמן. "הקו שאני נוקט לא מוביל לכך - מאה אחוז קרדיט להנהגה הערבית". ליברמן אמר כי "אנו מובילים קו של שפיות, של זכות להגנה עצמית. אין לזה תקדים בשום מדינה דמוקרטית, זה שבשארה הואשם בריגול, ברח מכאן וכמעט מדי יום מופיע בטלוויזיה של חיזבאללה ואירן וממשיך לקבל פנסיה מהכנסת זה בלתי סביר בעליל".

בהתייחסו לזהות המפכ"ל הבא אמר ליברמן כי "הלקח הוא שכדאי שאף אחד לא יתערב בנושא. השר לביטחון פנים הוא אחראי וכדאי שרק הוא יטפל בזה. הוא לא דיבר איתי על הנושא וטוב שכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully