וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן באו"ם: ההתנחלויות הן פצצה מתקתקת

יו"ר הרשות קרא לאו"ם לשים סוף ל"מפעל ההתנחלויות המרושע". לדבריו, " זו פצצה שיכולה להרוס כל מה שהשגנו". שגריר ישראל באו"ם: "מוכנים למו"מ ללא תנאי. צריך שניים לטנגו"

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן גינה הלילה (שלישי) את מדיניות ישראל בנוגע לבנייה בשטחים, ואמר כי ההתנחלויות מהוות "פצצת זמן מתקתקת" שיכולה לחסל את תקוות השלום בן רגע. בדיון שנערך באו"ם בעניין הבנייה הישראלית במזרח ירושלים ובשטחים, הוקראו דברי אבו מאזן בהם נאמר כי "יש לטפל בהידרדרותו של תהליך השלום. הדבר מחייב לשים סוף נחרץ ומוחלט למערכה המרושעת שישראל מנהלת לקידום ההתנחלויות".

אבו מאזן המשיך בביקורת התקיפה נגד מפעל ההתנחלויות ואמר כי ההתנחלויות מהוות "פצצת זמן שיכולה להרוס בכל רגע את כל מה שהשגנו בדרך השלום".

שגריר ישראל באו"ם מירון ראובן הגיב לדברים ואמר כי אבו מאזן משתמש ב"רטוריקה הרסנית", שלדבריו אופיינית לדיון שנערך כל שנה באו"ם בעניין הבנייה. "צריך שניים לטנגו. ישראל לא יכולה להגיע לשלום לבדה", אמר ראובן, והדגיש כי ישראל מוכנה למשא ומתן ללא תנאים מוקדמים.

"אנחנו יכולים להשיג שלום רק על ידי פשרה ומגעים ישירים ודו צדדים", אמר ראובן. "אפשר להתקדם רק אם נקיים שיחות הדדיות בהם יידונו הנושאים המטרידים את שני הצדדים", הוא הוסיף.

מזכ"ל האו"ם באן קי מון אמר כי הוא איננו אופטימי לגבי האפשרות שיושג הסדר בין ישראל לפלסטינים בקרוב. הא קרא לישראל לעצור את הבנייה בהתנחלויות, ואמר כי היא מהווה "פגיעה רצינית באמינות של התהליך המדיני". מנגד, קרא באן לפלסטינים "להמשיך לקדם את מנגנוני המדינה שלהם, להילחם בטרור ולרסן את ההסתה". היום צפויה העצרת הכללית של האו"ם לקיים מספר הצבעות בענייני המזרח התיכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully