וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ מבהיר: אני לא מועמד למפכ"לות המשטרה

סגן הרמטכ"ל היוצא הכחיש בתוקף את הפרסום לפיו הוא מועמד לרשת את דודי כהן בתפקיד המפקח הכללי של המשטרה. בתוך כך, בהמשך לחקירתו צפוי ניצב בר לב לצאת לחופשה מהמשטרה

בעוד שחקירת פרשת ניצב אורי בר לב נמשכת, השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ ממשיך לעסוק באיוש תפקיד מפכ"ל המשטרה הבא וגורמים במשרדו אמרו כי זהותו כבר ידועה, והיא תיחשף בזמן הקרוב. לדברי הגורמים, המפכ"ל הבא "אינו אחד המועמדים ששמם עלה לכותרות בשבועות האחרונים והוא עשוי לבוא כהפתעה לכמה אנשים". אחד מאותם "שמות מפתיעים" שפורסמו בתקשורת, האלוף במיל' בני גנץ, ביקש הבוקר (ראשון) להסיר את שמו מבורסת ההימורים.

סגן הרמטכ"ל היוצא העביר הבהרה אישית, דרך דובר צה"ל, בדבר הפרסום ב"ידיעות אחרונות" לגבי מועמדותו. בהודעה שהעביר גנץ נאמר כי "הפרסומים הללו הינם שלא על דעתו ולא בהסכמתו" של האלוף גנץ, אשר ביקש להבהיר כי הוא "לא רואה את עצמי כמועמד ולא פנו אליי בנושא. גלריית המועמדים מהמשטרה שפורסמו ראויה ומקצועית".

לפי הפרסום בעיתון, שאר המועמדים לתפקיד הם הניצבים המכהנים אהרון פרנקו, יוחנן דנינו, אילן פרנקו ושחר איילון והניצבים בדימוס מיקי לוי ודוד צור.

קבלת תמיכה גם משוטרים

במחלקה לחקירת שוטרים מתכוונים לסיים את חקירת ההאשמות נגד ניצב בר לב מהר ככל האפשר. עדים נוספים יגיעו גם היום למשרדי היחידה בירושלים על מנת שהחוקרים יוכלו לחזק או להפריך את החשדות שיש בידיהם לגבי ההטרדה, לכאורה, של דוקטור אורלי אינס. גם חקירת פרשת מנכ"ל המשרד לביטחון פנים המתפטר, חגי פלג, תימשך השבוע, כאשר פלג אמור להגיע לחקירה בנציבות שירות המדינה בענין האיומים, לכאורה, וההטרדה המינית שלו את אינס. בגלי צה"ל דווח כי ד"ר אינס אמרה למקורביה כי מה שעשה לה פלג "חמור אף יותר ממעשיו של בר לב".

בתוך כך הודיע הניצב בר לב למקורביו כי הוא שוקל לצאת לחופשה מהמשטרה, בעיקר כדי "להרגיע את השטח", אך אין לו כוונה בשלב זה לפשוט את המדים. למרות כוונתו של בר לב לצאת לחופשה, טוענים מקורביו כי הוא לא נשבר ברוחו, והוא מקבל מדי יום מאות הודעות תמיכה, גם מקרב שוטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully