וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה תמליץ להעמיד לדין את שלמה אליהו

לפי הדיווח בחדשות 2, לאחר בדיקה חשאית שארכה כחצי שנה, הודיעה המשטרה כי בכוונתה להמליץ להעמיד לדין את איש העסקים ויו"ר קבוצת אליהו אחזקות, שלמה אליהו, בגין הלבנת הון

המשטרה תמליץ להעמיד לדין את יו"ר ומייסד קבוצת "אליהו אחזקות", שלמה אליהו, בגין הלבנת הון - כך דווח הערב (שבת) בחדשות ערוץ 2.

לפי הדיווח, הפרקליטות ביצעה בדיקה חשאית בענינו של אליהו מזה מספר חודשים, אך טרם התקבלה החלטה סופית בנושא. אליהו נקרא לפני כחצי שנה לחקירה באזהרה, שלאחריה גיבשו במשטרה בסיס ראייתי שהבשיל כיום להמלצת המשטרה להעמיד את אליהו לדין על סכום בהיקף המוערך במיליוני שקלים.

בדוברות קבוצת אליהו אישרו בתגובה כי אליהו נחקר לפני כחצי שנה בנושא של הוצאת המחאות בנקאיות מעל הסכום המותר, מבלי שדיווח על כך. "יודגש שמר אליהו הוציא המחאות אלו על כספים שנמצאים כחוק בחשבונו, מכספו הפרטי, בחשבון הבנק בישראל". בתגובת הדובר הודגש בנוסף כי אליהו "לא נחקר על הלבנת הון. זוהי עבירה מנהלית שבדרך כלל משלמים עליה כופר", נמסר.

שלמה אליהו הוא בעל המניות הפרטי הגדול ביותר בבנק לאומי, המייסד של חברת הביטוח אליהו ויו"ר קבוצת "אליהו אחזקות", אשר לה, מעבר לאחזקות בתחום הבנקאות, הביטוח והפיננסים, גם אחזקות בתחום הנדל"ן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully