וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משעל: "נחריף המאבק נגד הכיבוש בגדה"

ראש הלשכה המדינית של חמאס נאם בדמשק ורמז על הגברת המאבק בשטחי הגדה, הנשלטים ע"י הרשות. "עלינו לחזק את ההתנגדות נגד הכיבוש הישראלי וההתנחלויות"

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: עידן גוראל)

ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, אמר אתמול (שבת) כי הארגון עומד בפני "אתגרים גדולים" בגדה המערבית, כחלק מהמאבק בישראל. בדברים שנשא בכינוס של פוליטיקאים ואנשי רוח תומכי חמאס שנערך בדמשק, כי "ההתנגדות ניצבת בפני אתגר ענק, בעיקר בשטחי הגדה".

"זכויותינו הבלתי ניתנות לערעור נמצאים באיום הכחדה אם לא נשנה את ההתנהלות בגדה. עלינו לחזק את ההתנגדות נגד הכיבוש הישראלי וההתנחלויות", הוסיף.

כזכור, לאחרונה יצאה הרשות הפלסטינית בגל מעצרים נגד אנשי חמאס ברחבי הגדה, בעקבות פיגועי הירי בהם נהרגו ארבעה ישראלים, שככל הנראה כוונו לסיכול שיחות השלום בין ישראל לרשות.

לדברי משעל, רק התנגדות חמושה תשאיר בחיים את הסוגיה הפלסטינית, זאת למרות הסיוע הביטחוני לו זוכים כוחותיו של אבו מאזן מהמערב. "לא יצליחו לשחד את העם הפלסטיני. לא ניכנע לכוחות של הגנרל דייטון". משעל כיוון בדבריו לגנרל האמריקאי שתפקידו לפקח על אימון 8,000 אנשי כוחות הביטחון של הרשות.

משעל הוסיף כי חמאס מתנגד לשיחות השלום עם ישראל, שלדבריו יפגעו בזכויותיהם של הפלסטינים, בהן גם זכותם על השטחים שנכבשו ב-1967. "אנחנו לא מדברים על ניהול עסק או עשיית רווח. אנו מדברים על אדמתנו, זהותנו וכבודנו. ברגע שישנו כזה חוסר איזון בכוח בין ישראל לפלסטינים, המשא ומתן הופך לאקט של השפלה יומיומית".

עדכון ראשון: 19:39, 27.11.10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully