וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי בר לב: "אינס לא חשפה פרצופה האמיתי"

בסביבת ניצב בר לב תקפו את ד"ר אורלי אינס, שטוענת כי הוא הטריד אותה מינית ואמרו שהיא מנהלת קמפיין נגדו. בתוך כך, במח"ש מגבשים תשתית ראייתית נגד בר לב בעבירות נגד אינס

מקורביו של ניצב אורי בר לב תקפו הערב (חמישי) בחריפות את ד"ר אורלי אינס הטוענת כי הותקפה על ידיו מינית. לדבריהם, "אינס בחרה לחשוף את פניה, אך לצערנו לא את פרצופה האמיתי. היה ראוי שאינס המתיימרת לעסוק בחינוך, תשכיל להתנהל בחייה האישיים באופן המכבד את עיסוקה. כיצד אינס המציגה עצמה כקורבן בוחרת לנהל קמפיין נגד בר לב ובני משפחתו ולא בוחלת בשום אמצעי?".

בתוך כך, בערוץ 2 דווח כי במח"ש מגבשים תשתית ראייתית להגשת כתב אישום נגד בר לב בתלונה של אורלי אינס. העבירות שייוחסו לו הן מעשה מגונה והטרדה מינית. עם זאת במח"ש מדגישים כי בתלונתה של מ' הממצאים אינם חד משמעיים וכי מדובר בתיק מורכב.

מוקדם יותר היום אמרה פרקליטתו של בר לב, עו"ד אירית באומהורן, כי תוצאות בדיקת הפוליגרף לא הועברו לידיה ולכן, "אין לנו אפשרות להתייחס לגל השמועות – הנעות מ'דובר אמת', דרך 'אין ממצא' ל'דובר שקר' - באופן ענייני. ידוע לנו כי גם תוצאות הפוליגרף של אינס, שהתפרסמו בעיתונות הינן בגדר שמועות לא מבוססות. בכל מקרה, ניצב בר לב עומד מאחורי התשובות שנתן לחוקריו כי הוא לא אנס, לא סימם ולא קיים יחסי מין בשלישייה עם מ' וכי לא הטריד מינית את אינס. ניצב בר לב הסכים לגשת לבדיקת הפוליגרף מתוך אמונה חזקה בצדקת דרכו, למרות שידע על הבעייתיות במכשיר שלא קביל בתור ראיה בבית משפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully