וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: למה רה"מ לא נותן לאובמה את מבוקשו?

לדברי רה"מ לשעבר, אילו הוא היה כעת בשלטון, הוא היה הולך לקראת נשיא ארה"ב ומחדש את הקפאת הבנייה בהתנחלויות אף לשלושה חודשים נוספים ולא "רק" לחודשיים

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט מתח הערב (חמישי) ביקורת על ההשתהות, כלשונו, של רה"מ בנימין נתניהו בחידוש הקפאת הבנייה בהתנחלויות. בשיחה עם כתבים זרים בירושלים אמר אולמרט: "אם מישהו אומר שהוא מסכים לעשרה חודשי הקפאה, ונשיא המדינה החזקה והידידותית ביותר לישראל בעולם בא אליך ואומר 'תן לי בבקשה עוד חודשיים, רק חודשיים', מה כבר יכול לקרות בחודשיים האלה? אני הייתי אומר 'אדוני הנשיא, למה חודשיים? למה לא שלושה? קח שלושה!".

ראש הממשלה לשעבר גם התייחס להצעה שהעניק לקראת תום כהונתו ליו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, לפיה יועברו 94% משטח הגדה המערבית לידי הפלסטינים. "אני חושב שהם טעו", אמר אולמרט. "אני חושב שהעובדה שהם לא נענו להצעה שלי הייתה טעות היסטורית מהמעלה הראשונה, שהם יצטערו עליה עוד זמן רב".

בתוך כך, רה"מ נתניהו התייחס נתניהו התייחס הערב לטענה שהשמיעו השבוע הפלסטינים, לפיה אין קשר בין העם היהודי לבין כותל המערבי. לדבריו, "הכחשת הקשר בין העם היהודי לכותל המערבי על ידי משרד ההסברה של הרשות הפלסטינית הוא מעשה מופרך ושערורייתי. הכותל המערבי הוא המקום המקודש ביותר לעם היהודי במשך 2,000 שנה, מאז שחרב בית המקדש"

נתניהו הוסיף, כי "זהו אינו המקרה היחיד בו הפלסטינים מנסים לעוות עובדות היסטוריות על מנת להכחיש את הקשר ההיסטורי העמוק בין העם היהודי למולדתו. כאשר הרשות הפלסטינית מכחישה את הקשר בין העם היהודי לכותל המערבי, היא מציבה סימן שאלה רציני ביותר לגבי כוונותיה להגיע להסכם שלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully