וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת בר לב: המתלוננת א' תיחשף הערב לציבור

מאות בני אדם משתתפים בצעדה שנערכת במסגרת יום המאבק באלימות נגד נשים, בסיומה תנאם ליד מוזיאון ת"א המתלוננת נגד ניצב בר-לב. מקורביו: "היא אינה חושפת את פרצופה האמיתי"

א' יוצאת לאור: היועצת החיצונית של המשרד לביטחון פנים שטוענת כי ניצב אורי בר לב הטריד אותה מינית תחשף הערב (חמישי) לראשונה בפני הציבור. א' צפויה לשאת נאום בשעה 20:00 בעצרת של מרכז הסיוע לנפגעי תקיפה מינית, שתיערך ברחבת מוזיאון תל אביב, בסיומה של צעדה בה משתתפים מאות בני אדם.

א' הגישה בתחילה תלונה על הטרדה מינית נגד חגי פלג, המנכ"ל לשעבר של המשרד לביטחון הפנים, ובעקבות זאת נחשפו גם טענותיה נגד ניצב בר לב. נוכח הטענות, נפתחה חקירה של המחלקה לחקירות שוטרים נגד בר לב, החשוד כעת באינוסה של מ'.

מקורביו של ניצב בר לב תקפו הערב בחריפות את א'. לדבריהם, "א' בחרה לחשוף את פניה, אך לצערנו לא את פרצופה האמיתי. היה ראוי שא' המתיימרת לעסוק בחינוך תשכיל להתנהל בחייה האישיים באופן המכבד את עיסוקה. כיצד א' המציגה עצמה כקורבן בוחרת לנהל קמפיים נגד בר לב ובני משפחתו ולא בוחלת בשום אמצעי?"

מוקדם יותר הודיעה המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים, כי הוחלט לקיים פעולות חקירה נוספות בעקבות חקירתו של ניצב אורי בר לב, החשוד בהטרדה מינית ובאונס. אמש, נחקר בר לב במשרדי מח"ש בנתניה במשך שמונה שעות. במהלך חקירתו נשאל בר לב על קשריו עם א' ו-מ', שהתלוננו נגדו בהטרדה מינית ובאונס.

הניצב אף עבר בדיקת פוליגרף, אך תוצאותיה אינן חד משמעיות. במקרים מסוימים נמצא דובר שקר ובמקרים מסוימים התוצאה הייתה גבולית. בעקבות כך, מח"ש צפויה לזמן אותו לחקירה נוספת. כמו כן, גם מ' תידרש לעבור בדיקת פוליגרף.

במחלקה לחקירות שוטרים אמרו היום כי הפרסומים על תוצאות בדיקת הפוליגרף חוטאים לאמת. "בעקבות חקירת ניצב בר לב אמש בידי המחלקה לחקירות שוטרים, הוחלט כי יש לבצע פעולות חקירה נוספות", נמסר. בנוסף אמרו במח"ש כי "צוות החקירה מזהה ניסיונות של גורמים שונים בעלי אינטרס להשפיע על החקירה, בין השאר באמצעות השתלת מידע מסולף ומסרים לא נכונים ולא מדויקים בתקשורת, לרבות בדרך של ציטוטים שלא היו ולא נבראו המיוחסים לגורמי החקירה, או מידע כוזב לגבי פעולות החקירה ותוצאותיהן".

פרקליטתו של בר לב, עו"ד אירית באומהורן, אמרה כי תוצאות בדיקת הפוליגרף לא הועברו לידיה ולכן "אין לנו אפשרות להתייחס לגל השמועות – הנעות מ'דובר אמת', דרך 'אין ממצא' ל'דובר שקר' - באופן ענייני. ידוע לנו כי גם תוצאות הפוליגרף של א', שהתפרסמו בעיתונות הינן בגדר שמועות לא מבוססות. בכל מקרה, ניצב בר לב עומד מאחורי התשובות שנתן לחוקריו כי הוא לא אנס, לא סימם ולא קיים יחסי מין בשלישייה עם מ' וכי לא הטריד מינית את א'. ניצב בר לב הסכים לגשת לבדיקת הפוליגרף מתוך אמונה חזקה בצדקת דרכו, למרות שידע על הבעייתיות במכשיר שלא קביל בתור ראיה בבית משפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully