וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברק לקח לי את הבן ועכשיו גם את פינת ההנצחה"

אנשי המנהל האזרחי הרסו מבנה בלתי חוקי ולא מאוכלס באלון מורה. המתנחלים: מדובר באתר הנצחה לחייל שנהרג בדרום לבנון. משפחתו זועמת: "את מעט החיים שבנו חבריו - ברק הרס"

המתנחלים זועמים: פקחי המנהל האזרחי הרסו לפנות בוקר (חמישי) את מעיין עין כפיר, אתר הנצחה לסמ"ר אבנר כפיר חזי שנפל בדרום לבנון בשנת 1997. לטענת המתנחלים, המעיין נמצא בתוך שטח היישוב אלון מורה.

לאחר ההריסה, הגיעו למקום בני משפחת חזי, ופרצו בבכי. אמו, שרה, אמרה כי "ברק לקח לי את הבן ועכשיו לקח גם את פינת ההנצחה שעשיתי לו, מצבה מאבן יש לי בהר הרצל ואת מעט החיים שבנו חבריו לזכרו - ברק הרס הלילה".

המתנחלים טוענים כי עובדי המנהל האזרחי השאירו אחריהם הרס טוטאלי וונדליזם תוך שהם שוברים והורסים את המעיין ומנפצים את הבריכה ומערכת המים, עוקרים שתילים ועצי פרי וזורעים הרס בכל המתחם. לטענתם, רק שלט ההנצחה לזכר חזי נותר מיותם.

ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, תושב אלון מורה, הגיע אף הוא למקום וחיבק את בני המשפחה. "אני פשוט מתבייש, אין לי מילים לומר למשפחה", אמר. "אהוד ברק העסקן המפלגתי הצר בייש היום את מדינת ישראל כולה. תאוות ההרס הבלתי נשלטת שלו, הגזענית – ליהודים בלבד, איננה יודעת שובע. למי הפריעה פינת הנצחה ומעיין ששיקמה בעשר אצבעותיה ומהונה שלה משפחה שכולה לזכר בנם שנפל על הגנת המולדת בלבנון?".

מאז שעות הבוקר החלו תושבי הישוב לבנות מחדש את אתר ההנצחה. בשעה 14:30 תצא תהלוכה של תושבי אלון מורה מהכיכר ביישוב למעיין ושם יקיימו התושבים עצרת מחאה בהשתתפות ראש המועצה האזורית גרשון מסיקה ורב הישוב אלון מורה אליקים לבנון.

מהמנהל האזרחי נמסר בתגובה כי "היום לפנות בוקר ביצעו כוחות הביטחון והמנהל האזרחי הריסה של מבנה אירעי לא מאוכלס ובור מים ביישוב אלון מורה, אשר נבנו באופן בלתי חוקי ללא היתרי בנייה. המנהל האזרחי ימשיך לבצע את חובתו ולאכוף את חוקי הבנייה ביהודה ושומרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully