וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס: "אין לישראל סכסוך עם לבנון"

הנשיא התייחס במהלך ביקורו באוקראינה לאפשרות של הסלמה בגבול הצפוני וציין כי "לישראל אין קונפליקט עם לבנון". על חיזבאללה: "יצור מוזר הלובש גלימה דתית ואוסף טילים בשירות אירן"

נשיא המדינה שמעון פרס הגיע הבוקר (רביעי) לאוקראינה שם הוא עורך ביקור ממלכתי בן שלושה ימים כאורחו של הנשיא ויקטור ינוקוביץ'. הנשיא התקבל בטקס שערך לו המשמר הנשיאותי ולאחר מכן המשיך לפגישת עבודה מדינית עם עמיתו האוקראיני. בפגישה השתתפו גם שרי החוץ של המדינות, אביגדור ליברמן וקונסטנטין גרישנקו.

במסיבת עיתונאים שקיימו השניים השיב הנשיא פרס לשאלת הכתבים האם ישנו סיכוי להסלמה בין ישראל ללבנון. פרס אמר כי "לישראל אין קונפליקט עם לבנון. לפי האו"ם ישראל מילאה את ההחלטות הקשורות ללבנון במלואן. לאחרונה עשתה ישראל מחווה ללבנון כשהסכימה לפנות בצעד קשה מחצית מהשטח של כפר רג'ר שהיה במחלוקת ובכך יישבה סכסוך גבולות. הקונפליקט קיים בתוך לבנון ואני מתכוון לקונפליקט בין חיזבאללה ולבנון המסורתית".

לדברי פרס, "לבנון הייתה ארץ שקטה וחיזבאללה הוא יצור מוזר הלובש גלימה דתית ואוסף טילים בשטחה בשירות אירן. אני מצטער על מה שקורה בלבנון, מדינה עמה אין לנו כל סכסוך ומקווה שהיא תתגבר על הקשיים הפנימיים בתוכה". ליברמן אמר כי "אנו רואים בדאגה את ציר הרשע ושיתוף הפעולה ההולך וגובר בין משטרים לא אחראיים. רק אתמול ראינו את האירועים בצפון קוריאה ורואים את שיתוף הפעולה ההולך וגובר בין קוריאה לאירן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully