וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן עופר: "חש כאב רב על מות הפועלים בבז"ן"

עידן עופר, מבעליו של בתי הזיקוק בחיפה בהם אירעה דליפת גז שהובילה למותם של שלושה פועלים ולפציעתם של תשעה נוספים, הביע כאב וצער עמוק על המקרה ושלח את תנחומיו למשפחות הנפגעים

אבישי גולן

(צילום: אבישי גולן, עריכה: דורון שטיין)

עידן עופר, מבעלי בתי הזיקוק בז"ן שבחיפה, הביע בצהריים (רביעי) צער על דליפת הגז שאירעה במפעל אמש וגרמה למותם של שלושה עובדים ולפציעתם של תשעה נוספים. עופר אמר כי הוא חש כאב רב וצער עמוק על מותם של שלושת העובדים, וכי הוא שולח את תנחומיו למשפחות באבלן הכבד. כמו כן איחל עופר החלמה מהירה לפצועים.

בדליפה אמש בבתי הזיקוק בחיפה נהרגו שלושה בני אדם: ג'ורג' זעאתרה, בן 31, תאמר מרג'יה, בן 33 וסאמח פריד אלחאג', בן 18, כולם תושבי הכפר יפיע שליד נצרת. בנוסף, נפגע אדם באורח אנוש ושמונה נוספים נפגעו באורח קל.

שר התמ"ת בנימין בן אליעזר התייחס הבוקר לתאונה בכנס שנערך בהרצליה ואמר כי "האזור הוא כמו פצצה גרעינית וכבר שנים אני מתריע על הסכנה. "אם נגיע למסקנה שהאזור מסכן חיי אדם – נסגור אותו", צוטט השר בגל"צ..

מוקדם יותר סיפר לוואלה! חדשות מפקד תחנת זבולון נצ"מ בני אבליה, כי ממצאים ראשוניים מחקירת נסיבות תאונת העבודה יתקבלו בתוך כמה ימים. אבליה הוסיף כי החקירה החלה כבר אמש, וציין כי המשטרה חוקרת חשד לרשלנות הן מצד העובדים והן מצד בתי הזיקוק. אבליה סיפר עוד כי החוקרים ממתינים לתוצאות נתיחת גופותיהם של שלושת העובדים שנהרגו באירוע. הבוקר הצטרפו לחקירת האירוע גם נציגי משרד העבודה.

בבית החולים רמב"ם בחיפה נותר פצוע אחד שנפגע מדליפת הגז אמש. מצבו מוגדר קשה והוא מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים. שלושה פצועים נוספים באורח קל השתחררו הבוקר מבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully