וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרקוזי לכתבים: כולכם פדופילים

הנשיא הצרפתי הכחיש בפני עיתונאים טענות לגבי פרשת שחיתות. כדי להמחיש כמה הדבר מגוחך פנה לאחד הכתבים בזעם ואמר: "אין לי ראיות, אבל אני בטוח שאתה פדופיל!"

צרפתי עצבני: נשיא צרפת ניקולא סרקוזי עורר אמש (שלישי) סערה קטנה, לאחר שכינה קבוצת עיתונאים "פדופילים". סרקוזי השתמש בכינוי כדי להדגים את האבסורד שבהאשמות המיוחסות לו, אולם את העובדה שכינה חדר מלא בכתבים פדופילים כנראה לא ישכחו לו בזמן הקרוב.

לאחרונה עלו חשדות שסרקוזי מימן את מסע הבחירות של שנת 1995 באמצעות כספי שוחד הקשורים בעסקת נשק עם פקיסטן. סרקוזי הכחיש בעבר את הדברים, אולם כתבים ממשיכים לעמת אותו עם ההאשמות.

במסיבת העיתונאים אמש פנה אחד הכתבים לנשיא וציין כי שר ההגנה לשעבר שארל מילון, אמר כי הוא "משוכנע לחלוטין" שסרקוזי השתמש בכספי שוחד. בשלב זה כנראה עלה הדם לראשו של סרקוזי שהחל להדגים את האבסורד שבטענות בדרך מפתיעה: הוא פנה לכתב בזעם ואמר: "ואתה! אין לי ראיות נגדך, אבל נראה לי שאתה פדופיל".

סרקוזי המשיך: "מי אמר לי שאתה פדופיל? אני משוכנע לחלוטין. ראיתי את דוחות המודיעין אבל לא אומר לך אילו. פגשתי מישהו אבל לא אומר לך מי, וזו הייתה שמועה. אבל אני משוכנע לחלוטין שאתה פדופיל. אתה יכול להסביר את מעשיך?".

מופע האימים הזה נמשך עוד כעשר דקות, כשסרקוזי סוחט את משל הפדופיל עד תום. לבסוף עזב את החדר בזעם ואמר: "נתראה מחר, חבריי הפדופילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully