וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: החתונה המלכותית תיערך ב-29 באפריל

אחרי שבוע של ספקולציות הודיעו הנסיך וויליאם וארוסתו קייט על מועד חתונתם, שתיערך בכנסיית ווסטמינסטר בלונדון. בינתיים, הושעה הבישוף שהעליב את הזוג בפייסבוק - למרות שהתנצל

הכינו את הצ'קים: 29 באפריל 2011, זה התאריך שכל הממלכה המאוחדת מחכה לו. הנסיך וויליאם וארוסתו קייט מידלטון, שרק בשבוע שעבר הכריזו על אירוסיהם, הודיעו בצהריים (שלישי) כי בתאריך זה יינשאו בכנסיית ווסטמינסטר בלונדון.

מבית המלוכה נמסר כי התאריך הזה נבחר משום שזהו יום "הסעודה של סיינט קתרין" לזכר הקדושה קתרין מסיינה. כמו כן, זהו יום חופש רשמי בריטניה. כלי התקשורת בבריטניה מתחרים ביניהם בחיפוש עובדות מעניינות על התאריך הזה, והגדיל לעשות ה"טלגרף", שגילה כי זהו גם יום הנישואים של אדולף היטלר ואווה בראון - יום לפני התאבדותם המשותפת בבונקר בברלין ב-1945.

כנסיית ווסטמינסטר העתיקה, הסמוכה לבתי הפרלמנט, נבחרה מסיבות הסטוריות, שכן רבים מבני המלוכה נישאו בה לאורך השנים, בהם צ'רלס ודיאנה ב-1981.

ההחלטות הבאות שצריכות להתקבל - רשימת המוזמנים וזהותם של השושבינים.

לא כדאי להתגרות בנסיך

ועוד בעניין החתונה הקרבה - מסתבר שלא כל כך משתלם לא לשמוח בשמחתו של הזוג הצעיר. הכנסייה האנגליקנית השעתה היום מתפקידו את פיטר ברודבנט, הבישוף של צפון-מערב לונדון, שהעליב שלשום את בני הזוג ואת בית המלוכה כולו בשלל התבטאויות חריפות בדף הפייסבוק שלו.

בין היתר, כינה את בני הזוג "סלבריטאים רדודים" והעריך שנישואיהם יימשכו שבע שנים בלבד.

אתמול אומנם התנצל הבישוף עמוקות על דבריו, אך היום הודיע לו הממונה עליו - הבישוף של לונדון, ריצ'רד צ'רטרס - כי הוא מושעה מכל תפקידיו עד להודעה חדשה. צ'רטרס, יש לציין, הוא חבר קרוב של הנסיך צ'רלס, אביו של וויליאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully