וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבישוף הבריטי התנצל: מאחל לנסיך נישואים ארוכים

יום אחרי ש"קצב" לוויליאם וקייט שבע שנות נישואים והעליב בבוטות את בית המלוכה הבריטי כולו בפייסבוק, חוזר בו הבישוף של לונדון מדבריו: "ברצוני להביע את חרטתי הכנה, אתפלל למענם"

הבישוף של צפון לונדון, פיט ברודבנט, התנצל אחר הצהריים (שני) באופן פומבי, לאחר שאתמול חולל סערה בבריטניה כשהעליב בדף הפייסבוק שלו את הנסיך וויליאם וארוסתו קייט מידלטון ואת בית המלוכה כולו. בין היתר, כינה הבישוף את בני הזוג "סלבריטאים רדודים" והעריך שנישואיהם יסתיימו לאחר שבע שנים.

היום הוא כבר נשמע אחרת, כשפרסם הודעה בה הבהיר כי "ברצוני להביע את חרטתי הכנה בפני הנסיך צ'רלס, הנסיך וויליאם וקייט מידלטון. אני מכיר בכך שהדברים היו פוגעניים ביותר ומאחל לזוג נישואים ארוכים ומאושרים. אני אתפלל למענם".

בעמוד הפייסבוק שלו, תיאר אתמול ברודבנט, המכהן כבישוף של צפון מערב לונדון בעשר השנים האחרונות, את משפחת המלוכה כ"חבורה של מתפרפרים", שנישואיהם הכושלים הרבים "עלו להם ביוקר". הוא הוסיף וכינה את החתונה "הקשקוש הלאומי", וקבע כי יסודותיה של המלוכה הבריטית "מושחתים וסקסיסטיים".

הדברים החריפים עוררו סערה בבריטניה, וסחטו גינויים מכל עבר. נראה כי הבעיה העיקרית שעמה נאלץ ברודבנט להתמודד בעקבות הדברים היא העובדה שהממונה עליו, הבישוף של לונדון, ריצ'רד צ'רטרז, הוא חבר קרוב של הנסיך צ'רלס.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully