וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BBC חושף: חינוך איסלמי לאנטישמיות בבריטניה

תחקיר התכנית "פנורמה" גילה כי בבתי הספר של רשת איסלמית סעודית, הפעילים בסופי שבוע, לומדים 5,000 תלמידים שהיהודים משתלטים על העולם ושדינם של הומואים הוא מוות

תכנית הלימודים של רשת של בתי ספר איסלמיים בבריטניה, בהם לומדים כ-5,000 תלמידים בני 18-6 בסופי שבוע, כוללת תכנים אנטישיים והומופוביים. כך חושף ה-BBC בתכנית הטלוויזיה "פנורמה" שתשודר הערב (שני), ועיקריה נמסרו כבר לפרסום.

בין היתר, לפי הדיווח, נעשה בבתי הספר שימוש בספרי לימוד בהם נכתב שהיהודים מתכוונים להשתלט על העולם באמצעות הציונות. כמו כן, התלמידים לומדים להכיר את חוקי השריעה, הקובעים בין היתר כי דינו של גנב הוא כריתת יד, והעונש על קיום יחסי מין הומוסקסואליים הוא מוות.

ממשרד החינוך הבריטי נמסר בתגובה, כי לא יהיו מוכנים לחינוך לאנטישמיות בבתי ספר במדינה, וכי ינסו לבחון כיצד ניתן יהיה למנוע זאת. עם זאת, הבהירו כי נכון לעכשיו, בתי ספר המלמדים בסופי שבוע אינם נתונים לפיקוח המשרד.

שיעורי בית: מנה תכונות "מגונות" של יהודים

תחקיר ה-BBC נערך על ידי כתב דובר ערבית שחדר בזהות בדויה לאחד מבתי הספר של רשת מרכזי החינוך. מדובר ברשת סעודית, המפעילה כ-40 בתי ספר בבריטניה וגם באירלנד. התכנים הנלמדים בה לקוחים מתכנית הלימודים של סעודיה.

בין היתר, מוצג בתחקיר קטע מאחד מספרי הלימוד, בו מתבקשים התלמידים למנות תכונות "מגונות" של יהודים. לגבי עונשם של הומוסקסואלים, יכולים התלמידים לבחור בין סקילה, שריפה או השלכה מצוק.

ברשת בתי הספר סירבו לפי שעה להגיב לפרסום. בשגרירות סעודיה בלונדון אמרו כי יגיבו על התחקיר רק לאחר שישודר במלואו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully