וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: מקווה שתהיה במרכז מוטיבציה לשרת בקרבי

שר הביטחון ניצל ביקור בבקו"ם, כדי להתייחס להבדלים בזהות המתגייסים ליחידות הקרביות. "יש עלייה במוטיבציה לשרת ביחידות שדה והדבר מקיף את הפריפריה, מקווה שזה יקבל אחיזה במרכז"

יגור מזור

(צילום: יגור מזור. עריכה: גדי וינסטוק)

שר הביטחון אהוד ברק ביקר היום (שני) בבקו"ם בתל השומר ושוחח עם החיילים הצעירים המיועדים לשירות בחטיבת גולני. ברק אמר במהלך הביקור כי "יש עלייה במוטיבציה לשרת ביחידות שדה, והדבר הזה מקיף את יישובי הפריפריה. אני מקווה שיקבל אחיזה גם במרכז".

ברק הוסיף ואמר כי "בסך הכל אנחנו נמצאים היום בצה"ל במצוקת כוח אדם וכל צעיר וצעירה נוספים במעגל הגיוס הם תרומה ישירה לביטחון המדינה. אנחנו עומדים בפני מציאות שבה כבר היום חלק גדול מהצעירים אינם מתגייסים - בעיקר בקהילה החרדית ובציבור הערבי".

לדברי שר הביטחון, "אנחנו פועלים רבות בתוך הקהילה החרדית. לאכ"א יש הישגים יוצאי דופן ליצירת מסלולי שירות שמאפשרים לצעירים חרדים להירתם, אבל אנחנו רחוקים מפיתרון העניין, ואנחנו נצטרך בשנים הקרובות לתת את הדעת על כך, שבמעבר מנעורים לבגרות, כל צעיר וצעירה בישראל ישתתפו, גם מי שצה"ל לא מגייס אותו, בתוך מערכת של שירות לאומי אזרחי רחב, שמכיל את כולם וחושף כל נער ונערה בישראל למחויבות החברתית, למציאות החברתית, ולצורך לשרת ולא רק לקבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully