וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזכ"ל ה-OECD: "כלכלת ישראל בעמדה מאד נחשקת"

מזכ"ל ה-OECD נפגש עם נשיא המדינה פרס ואמר כי "הצמיחה הכלכלית של ישראל שעומדת על 4%, היא מהגבוהות בארגון". מנגד, הדגיש כי "חשוב לשלב את החרדים והערבים בחברה ובכלכלה"

נשיא המדינה שמעון פרס נפגש הבוקר (ראשון) עם מזכ"ל ארגון ה-OECD, אנחל גורייה, המבקר בישראל. השניים דנו בכלכלה, בטכנולוגיה, בחינוך בישראל ובמגמות כלכליות כלליות במדינות המפותחות החברות בארגון. גורייה אמר לנשיא פרס כי "הצמיחה הכלכלית של ישראל שעומדת על 4%, היא מהגבוהות בארגון, והאבטלה הנמוכה יחסית, הגירעון המצטמצם ושוק הנדל"ן התופח, ממקמים את ישראל בעמדה מאוד נחשקת".

השניים דנו גם בחשיבות מדיניות הכלכלה ושילוב כל המגזרים בישראל לתוך כוח העבודה. גורייה הזכיר במיוחד את האוכלוסיות הערביות-ישראליות והחרדיות והדגיש "כמה חשוב לכלול אותם בחברה ובכלכלה. ישראל היא אחת המובילות בעולם בתחום המדע, התוכנה והטכנולוגיה והמהירות בה היא מתקדמת מעוררת השתאות. האוכלוסייה בישראל מחויבת באופן מתמיד להסתגל למהירות השינויים", אמר מזכ"ל ה-OECD.

הנשיא הסכים עם דבריו של גוריה על הצורך בשילוב כלל האוכלוסייה ובהתייחסו לנושא החינוך אמר כי שאיפתו היא "לאפשר נגישות אקדמאית קלה יותר לכלל המגזרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully