וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן: ביצענו ניסוי מוצלח במערכת הגנה אווירית

באירן מדווחים כי ביומו האחרון של התמרון הצבאי במדינה בוצעו בהצלחה ניסויים במערכות להגנה מפני התקפות מזל"טים וטילי שיוט. סרקוזי: "איום הטילים המרכזי על אירופה - אירן"

"מערכת ה-S-200 הצליחה לזהות את המטרה ממרחק של 150 קילומטרים ולפגוע בו במרחק של כ-100 קילומטרים ממקום השיגור", כך סיכם היום (שבת) הגנרל אחמד מיכאני, בכיר בצבא האירני, את הניסוי שערכה מדינתו במערכת החדשה להגנה מפני טילים ומטוסים שהיא פיתחה. מיכאני סיפר כי הניסוי נערך במסגרת היום החמישי האחרון לתמרון ההגנה אווירית הנרחב שמבצע צבא אירן, ופירט כי המטרה בה פגעה המערכת הייתה מזל"ט.

התמרון, שהחל ביום שלישי, מתבצע בכל רחבי המדינה ומטרתו לתרגל הגנה מפני התקפה אווירית על אירן בכל חלקיה. מיכאני הוסיף כי הצבא האירני שיפר את יכולות ההגנה האווירית שלו וציין כי "למעלה מ-84% מהמזל"טים המדומים של האויב הופלו ונהרסו על ידי מערכות הגנה שונות".

מיכאני הוסיף כי מערכת חדשה שפיתחה אירן ליירוט טילי שיוט תיפרס כעת בכל רחבי המדינה, לאחר שבעבר נפרסה רק בחלקים מסויימים ממנה. "הצלחנו לזהות את נקודת החולשה של טילי השיוט", התגאה. אירן הודיעה כי תירגלה בהצלחה את מערכת ההגנה מפני טילי השיוט במהלך התמרון.

בתוך כך, אמר היום נשיא צרפת, ניקולא סרקוזי, כי "אירן מהווה את האיום העיקרי שעבורו מיועדת מערכת ההגנה מפני טילים של נאט"ו". סרקוזי, שדיבר עם כתבים בפסגת נאט"ו בליסבון, הוסיף כי "אף שם של מדינה אינו נאמר בפומבי על ידי נאט"ו, אולם בואו נקרא לילד בשמו – איום הטילים של היום הוא אירן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully