וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מעטפה חשודה ב"רוקדים עם כוכבים"

מעטפה ובה אבקה חשודה התקבלה באולפני התכנית בלוס אנג'לס, אולם בבדיקה התברר כי מדובר באבקת טלק. אתר רכילות דיווח כי המכתב מוען לבריסטול פיילין המשתתפת בתכנית

מעטפה חשודה ובה אבקה לבנה ומכתב איום הגיעה הבוקר (שבת) לאולפני CBS בהם מצולמת התוכנית "רוקדים עם כוכבים" בלוס אנג'לס. האבקה החשודה נבדקה על ידי שירותי הכיבוי של לוס אנג'לס והתגלתה כטלק, וה- FBI פתח בחקירת המקרה יחד עם שירותי הכיבוי. לפי אתר רכילות באינטרנט, המכתב יועד למשתתפת התוכנית, בריסטול פיילין.


לורה אימילר, דוברת מטעם ה- FBI, כי למקום נשלחו גם גורמים מוסמכים לטיפול בחומרים מסוכנים, שוטרים וסוכני FBI. לדבריה, מבדיקה ראשונית עולה שהחומר שנשלח איננו מסוכן, אולם המכתב נשלח למעבדה לבדיקה נוספת.


תוכנו של המכתב לא נחשף, וב- FBI סירבו לומר אם הרקע לאיום הוא מחלוקת סביב התוכנית. אתר הרכילות TMZ.com דיווח כי המכתב היה מיועד לבריסטול פיילין, בתה של מושלת אלסקה שרה פיילין.

פיילין, המשתתפת בתוכנית, נשארה בתוכנית בזכות קולות הצופים, לאחר שהשופטים העניקו לה ציונים נמוכים על הופעתה. כך גרמה פיילין להדחתה של הזמרת ברנדי, והצליחה להגיע לגמר בזכות תמיכת הקהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully