וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב נעורה שבצפון רצח את אשתו בדקירות

תושבת הכפר נעורה הובהלה לבית החולים "העמק" בעפולה לאחר שנפצעה קשה מדקירות. הרופאים נאלצו לקבוע את מותה, ובעלה נעצר בחשד שרצח אותה. בחקירתו הודה הבעל ברצח

תושב הכפר נעורה שבצפון, בן 42, נעצר הבוקר (שבת) בחשד שרצח את אשתו בדקירות. בקול ישראל דווח כי האישה, איווהיבה חוסיני זועבי, תושבת הכפר בת 38, פונתה הלילה במצב קשה לבית החולים "העמק" בעפולה לאחר שנדקרה, ושם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

בחקירתו הודה הבעל בפני השוטרים בביצוע הרצח. יצוין, כי הבעל אושפז בעבר בבית חולים פסיכיאטרי. לזוג ארבעה ילדים בני 9-14.

לפני שבוע שיחזר האזרח הזר מאריתראה, החשוד שרצח את אשתו ההרה בתל אביב, את מעשה הרצח בביתו שבשכונת התקווה. החשוד טען בפני השוטרים, כי רצח את אשתו כבר בשעות הבוקר של יום שישי. הוא נמלט לאחר המעשה ונעצר ברחובות לאחר מצוד משטרתי שארך מספר שעות. הוא הסביר לחוקרי מרחב יפתח כי רצח את אשתו כיוון שחשד כי היא בוגדת בו עם גבר אחר. במשטרה ישקלו האם להעמיד את החשוד לדין באשמת רצח כפול, בהתאם למצב הריונה של הנרצחת.

במהלך סוף השבוע הקודם נעצר גבר אחר בחשד שניסה לרצוח את אשתו, הפעם בנתניה. בחקירתו בבית החולים לניאדו בנתניה בו הוא מאושפז, הודה החשוד בפני השוטרים במעשים המיוחסים לו. חוקרי המשטרה גבו מהחשוד, מאבטח במתקן רפואי, עדות ראשונית, במהלכה הודה בכך שניסה לרצוח את אשתו ולהתאבד. "היא שיגעה אותי", אמר לחוקריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully