וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: נערכים למתקפת טרור כמו במומביי

לאחר שטיסה של חברת "אייר-ברלין" מנמיביה למינכן עוכבה בטרם המראתה לאחר שבשדה התעופה נמצאה מזוודה ובה סוללות המחוברות לנתיך ולשעון אמר שר הפנים הגרמני, כי קיים חשש שטרוריסטים שיגיעו מחו"ל יבצעו מתקפה בגרמניה

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל)

שר הפנים הגרמני תומאס דה-מזייר אמר הערב (חמישי) כי ארצו נערכת להתגונן מפני מתקפת טרור דומה לזו שאירעה במומביי שבהודו בשנת 2008. "מה שאנו נערכים לקראתו הוא שטרוריסטים שיגיעו מחו"ל יבצעו מתקפה מעט לאחר הגעתם לגרמניה, בבניין או מקום ציבורי, בידיעה שהם לא ישרדו, בדומה למה שאירע במומביי", אמר השר.

הרשויות בגרמניה הודיעו בצהרים כי טיסה של חברת "אייר-ברלין" שאמורה היתה לטוס מנימיביה למינכן עוכבה בשדה התעופה בבירה ווינדהוק לאחר שמזוודה ובה מטען חשוד התגלתה בנמל התעופה. כך דיווח עיתון ה"גרדיאן" הבריטי.

נציג המשטרה הפדרלית בגרמניה חשף היום תצלום ובו נראות סוללות המחוברות לנתיך ולשעון, בתוך המזוודה. המשטרה המקומית פתחה בחקירה.

דובר חברת "אייר-ברלין", סבין טלר, אמרה כי במזוודה לא נמצאו חומרי נפץ. טלר הוסיפה, כי לא ברור לאיזו טיסה אמורה היתה לעלות המזוודה, אך כל מטענם של נוסעי החברה נבדק מחדש, והנוסעים נדרשו לזהות את חפציהם. לאחר העיכוב, המריא המטוס ונחת בשלום במינכן.

המקרה אירע על רקע החלטתה של גרמניה להעלות את רמת הכוננות במדינה, לאחר מידע מודיעיני שהתקבל לפיו גורמי טרור מתכננים מתקפה על אדמת המדינה בסוף החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully