וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי הרווחה: האישה שנורתה בנתניה לא רצתה טיפול

14.11.2010 / 13:19

באגף הרווחה בנתניה דוחים טענות כי אנשיו התעלמו מתלונות שהוגשו במשטרה, לפיהן הבעל החשוד שניסה לרצוח את אשתו - הפעיל נגדה אלימות בעבר. מפכ"ל המשטרה על גל האלימות האחרון: מקבץ אקראי של אירועים פליליים

באגף הרווחה של עיריית נתניה התייחסו בצהריים (ראשון) לניסיון הרצח שאירע אתמול בעיר, במסגרתו ירה גבר באשתו - לפי החשד - ולאחר מכן ניסה להתאבד. מאגף הרווחה נמסר, כי עובדיו נקטו בהליכים המקצועיים המתבקשים לאחר שלפני שנה וחצי התקבל באגף דו"ח, לפיו הבעל הפעיל אלימות כלפי אשתו. עוד נמסר כי פעילות האגף נעשתה בכפוף להסכמה של בני הזוג ולשיתוף פעולה מצדם.

באגף הרווחה בעירייה טוענים כי דו"ח המשטרה בנוגע לבני הזוג הגיע אליהם ביוני 2009 וכי מיד למחרת קבלתו עובד סוציאלי מטעם האגף נפגש עם האישה. עוד נטען, כי בבירור עמה היא מסרה שהיא מתגוררת בבית הוריה ואינה מעוניינת בטיפול אלא רק בסיוע חומרי. היא הודרכה והופנתה על ידי העובד הסוציאלי לפתוח תיק במוקד אזורי אליו היא משתייכת כדי לקבל מענה לצרכיה. מבדיקת של רשומות אגף הרווחה עולה כי האישה לא פנתה בבקשה לפתוח תיק. באשר לטיפול בבעלה, ביוני אשתקד הוא זומן לפגישה עם עובד סוציאלי, אך לא הגיע.

"עושים הכל כדי לדאוג לצרכי הבת"

אגף הרווחה ציין כי לא ניתן לכפות טיפול על מי שאינו מעוניין בכך. "החשוד נושא נשק מתוקף תפקידו כמאבטח ויודגש כי סוגיית הנשק היא באחריות משטרת ישראל". עוד נמסר, כי החל מאתמול הועברה בתם של בני הזוג לטיפול רשויות הרווחה "שדואגים ועושים הכל כדי לדאוג לצרכיה בנסיבות הטרגיות שנוצרו".

בתוך כך, מפכ"ל המשטרה רב ניצב דודי כהן התייחס לאירועי האלימות שהתרחשו בימים האחרונים. לדבריו, "מדובר במקבץ אקראי של אירועים פליליים חמורים במקומות שונים בארץ, שהסתיימו באופן טרגי. אף שכל מקרה עומד בפני עצמו, האלימות הקשה העולה מהאירועים הללו, מעלה שוב את הצורך הממשי בחיזוק המערכות השונות בתחום החברה, החינוך והאכיפה ובהגברת שיתוף הפעולה ביניהן, דבר שיביא לצמצום הפערים הקיימים באבחון, זיהוי וטיפול בפוטנציאל לאלימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully