וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר ירה באשתו לעיני בתם בת השנתיים בנתניה

גבר בן 34 ואישה בת 25 נמצאו בדירה בנתניה כשהם ירויים ופצועים קשה. על פי החשד, ירה הגבר באשתו אל מול בתם הקטנה בת השנתיים. פרמדיק מד"א שהגיע למקום סיפר: "היא ישבה על הכורסא ורק הסתכלה, לא בכתה ולא זזה". האישה התלוננה בעבר במשטרה על אלימות מצד הבעל

גבר בן 34 ואישה בת 25 נמצאו בצהריים (שבת) כשהם ירויים בדירה ברחוב האצ"ל בנתניה. עם השניים, זוג נשוי, נמצאה בדירה בתם בת השנתיים כשהיא ללא פגע. כוחות מד"א הגיעו למקום והעניקו לשניים טיפול ראשוני. לאחר מכן, פינו את השניים לבית החולים לניאדו בעיר. גורמי הרווחה פינו את בתם הקטנה של השניים לתחנת המשטרה הסמוכה ומעניקים לה סיוע.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי ככל הנראה, הבעל ירה באשתו ולאחר מכן ניסה להתאבד, ונפצע באורח קשה. האישה פונתה לבית החולים כשהיא במצב אנוש, מורדמת ומונשמת, וסובלת מפצעי ירי בראשה, בבטנה ובגפיים. מהחקירה עולה עוד, כי לבעל היה אקדח ברשותו בשל עבודתו כמאבטח.

כמו כן, עולה כי הגבר היה מוכר למשטרה בגין אלימות שהפעיל בעבר נגד אשתו. נגד הגבר, שעבד כמאבטח במוסד רפואי, הוגשה לפני כשנה וחצי תלונה בגין אלימות שהפעיל נגד אשתו. האקדח הושב אליו מאוחר יותר, לאחר שהמשפחה התלוננה על קשיים להתפרנס. היום, על פי החשד, עשה הגבר שימוש באקדח כשירה באשתו מספר פעמים.

מבדיקת המשטרה עולה כי בחודש יולי 2009 פנתה האישה לבית המשפט בדרישה להשיב לבעלה את הנשק שבו החזיק עקב עבודתו כמאבטח. המשטרה התנגדה להחזרת הנשק עד לסיום ההליך הפלילי בתיק. במקביל, פנתה האישה חשמטרה ומסרה עדות נוספת בה ביקשה לבטל את התלונה וסיפרה כי היא זו שגרמה לריב ביניהם. בחודש נובמבר 2009 נסגר התיק על ידי פרקליטות מחוז מרכז מהסיבה של חוסר עניין לציבור.

מהמשטרה נמסר כי עם סיום ההליך וסיום התיק לא הייתה מניעה לבקשתם המשותפת של בני הזוג להשבת רשיון הנשק, ועל כן הוא הושב לבעל יחד עם האקדח.

האישה נורתה בכל חלקי גופה

"הילדה הקטנה ישבה שם והסתכלה", סיפר לוואלה! חדשות רפי שבע, פרמדיק מד"א שהגיע למקום. "היא יושבת על הכורסא ורק מסתכלת, לא בוכה ולא זזה. היא הסתכלה עלינו איך אנחנו מטפלים בהוריה. זה היה מראה מאד קשה, העיניים של הילדה, איך שהיא הסתכלה עלינו. כנראה היא ראתה את כל מה שהתרחש".

שבע הוסיף כי "קיבלנו קריאה מהמשטרה על גבר שהתקשר אליהם וטען שירה באשתו. תורנית המוקד לקחה את הטלפון, שיגרה צוותים ובמקביל דיברה איתו. האיש סיפר לה שהוא ירה באשתו. הכתובת שנמסרה הייתה לא נכונה אך האיש כיוון אותנו דרך הטלפון. מצאנו את האישה ירויה בכל חלקי גופה ופינינו אות ואת הגבר במצב קשה לבית החולים לניאדו".

שירותי הרווחה בנתניה ינסו בשלב הראשון לאתר בן משפחה קרוב במטרה שיחזיק בילדה במצב החירום הזמני. זאת, עד שתתקבל החלטה בוועדה מיוחדת באגף הרווחה בעיר, לגבי המשך דרכה של הילדה. במידה ולא יאותר בן משפחה קרוב בזמן הקרוב, היא תישלח למקלט חירום לילדים, שם תזכה לליווי צמוד ואינטנסיבי של עובד סוציאלי ופסיכולוג.

  • עוד באותו נושא:
  • נתניה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully