וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטייס שנהרג בהתרסקות ה-F16I הובא למנוחות

רב סרן עמיחי איטקיס, שנהרג בהתרסקות המטוס במכתש רמון, הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בכפר סבא. הלווייתו של רב סרן עמנואל לוין, הנווט שנהרג יחד עם איטקיס, תתקיים ביום ראשון

רב סרן עמיחי איטקיס, שנהרג בהתרסקות מטוס ה-F16I במכתש רמון, הובא היום (שישי) למנוחות בבית העלמין הצבאי בכפר סבא. איטקיס, בן 28 משדה ורבורג, הותיר אחריו זוג הורים ואחות קטנה והיה אמור להתחתן בעוד ארבעה חודשים עם בחירת לבו.

לפני 12 שנה איבד עמיחי את אחיו הגדול ברק, שנהרג במהלך שירותו הצבאי כקצין בחיל הים. באתר ההנצחה המוקדש לאח ברק, נכתב כי בין שני האחים שררו אהבת נפש וחברות עמוקה.

"עמיחי הפך לבכור בנסיבות טראגיות", סיפר אתמול חבר הכנסת זאב בוים (קדימה) עם הגיעו לבית משפחת איטקיס, אותה הוא מכיר זה 30 שנה. "בתור ילד חלומו היה להיות טייס. הוא הרכיב, חיבר והתעניין במטוסים - והגשים את חלומו. ההורים לא יכלו לעמוד בפני החלום, אבל הבטן מפרפרת כשיש טייס, ולצערנו קרה מה שקרה. זה גורל איוב". בוים סיפר עוד, שההורים, חיים ואריאלה, מורים במקצועם, שבורים ומרוסקים, ואמרו שהם אינם יודעים כיצד יעברו בפעם השנייה אובדן בן. "בחלוף הזמן נקווה שהם יתגברו על העניין", אמר בוים. "על המשפחה והחברים לעשות הכל, לתרום ולעזור. יש לצדם עדיין את מיטל האחות הקטנה".

עמיחי איטקיס אמור היה להתחתן בעוד ארבעה חודשים עם קרן, בת זוגו בחמש השנים האחרונות. השניים גרו יחדיו בדירה בתל אביב, ואיטקיס התחיל השנה את לימודיו במרכז הבינתחומי בהרצליה.

רב סרן עמנואל לוי, הנווט ממעלה אדומים שנהרג יחד עם איטקיס בהתרסקות מטוס ה-F16I, יובא למנוחות ביום ראשון בשעה 11:30 בבית העלמין בהר הרצל בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully